{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
293 visninger | Oprettet:

Hjælp til deling af internet. {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen.
Nu sider jeg og leger med min og bærbar.
Jeg forsøger at få internet forbindelse fra min almindelige pc over på min bærbar altså en internet deling. Men jeg kan ikke få det til at virke??
Jeg kan sagtens finde begge pc'er på netværket. Men der er stadig ingen internet forbindelse på min bærbar.
Hvad gør jeg galt.

M´Hvis det kan hjælpe lidt så køre min bærbar med vista og min almindelige pc køre xp home vis det har noget og sige

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til deling af internet.
  • #1   2. nov 2007 Nok pga den ikke kan hente IP adresse gennem din stationære, ved dog ikke hvordan du kan løse det problem.

• #2   2. nov 2007 Den sagde noget med en ip adresse min bærbar: Men skal jeg bare ændre den??

• mhk !
    mhk ! Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 176
    #3   2. nov 2007 Prøv noget med: Opret et hjemme- eller mindre kontornetværk..
    Bare prøv at køre noget igennem indefra netværkssteder smiley

Måske er man heldig !

• #4   2. nov 2007 Altså for at du kan gå på internettet skal du bruge en IP adresse, den får du når du tænder din PC så henter den det automatisk fra din tele udbyder, men jeg ved ikke hvordan du kan få din stationære til at hente en for din laptop (Kan godt være du faktisk kun har købt en med det internet du har)

• #5   2. nov 2007 den melder bare fejl når jeg opretter en netværks forbindelse.

• #6   2. nov 2007 Er det vista? prøv at sætte internet stikker direkte i laptoppen for at teste netværks kortet.

• #7   2. nov 2007 jeg ved at netværks kortet virker da jeg har brugt min bærbar i dag på internet nede på min skole.
    Men jeg prøvede lige at tildele min bærbar den samme ip adresse som min stadionær pc og den kom op på min bærbar og sagde at denne ip adresse var blevet tildelt til en anden pc så der må være hul igennem et eller andet sted. Men jeg har stadg ikke internet forbindelse på min bærbar

• #8   2. nov 2007 hvis det er vista skal be bærbaren og om "Hent automatisk IP adresse"

• #9   2. nov 2007 Det er den sat op til. Men det virker stadig væk ikke.

• #10   2. nov 2007 Nu har jeg sat begge computere til to forskellige ip adresse. Der er ingen konflikt. Men det virker ikk???

Kommentér på:
Hjælp til deling af internet.

Annonce