1.769 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 81 Svar

Hjælp til photomanupulerings ''nørder'' Hjælp til photomanupulerings ''nørder''

Hej.. jeg har et billede som jeg vil have lavet federe.
er der mon nogen der gider og hjælpe?
for jeg er ikke så god til det.

noget ala noget 3d effekt. i får stort set fri tøjler.
har i nogle forslag til ændringer tager jeg gerne imod dem smiley

billedet kan sendes på mail. i bedre kvalitet end her. kan fås i PNG ellers XCF (fra gimp)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til photomanupulerings ''nørder''
  • #1   15. jul 2015 Hvorfor stave foto med ph?

Staver du også tis med th?

• #2   15. jul 2015 Når du ikk har lyst til at bidrage med noget konstruktivt så lad da venligst være med at svare..!

• #3   16. jul 2015 Mateusz - er ked af at sige det, men det bliver svært at hive hjælp ind her. Efter de gamle tosser har overtaget baboom, så er her dødt og kun dumme kommentarer fra folk som Markgreven.
    Men held og lykke med at finde en til at lave dit logo.

• #5   16. jul 2015 Me : Jo, og det beviste du lige med det billede der smiley

• #6   16. jul 2015 Og til trådstarter, så får du mere ud af at spørge om du kan få hjælp til at lave dit firmalogo, fremfor at lade som om det er et tilfældigt billede du lige vil redigere smiley

Og så lige en konstruktiv kritik : Det fandme et grimt logo smiley Find på noget mere simpelt og stilet.. på den måde vil flere mennesker også "turde" køre rundt med dit logo.. ingen vil ha et sæt kæmpe røde vinger på sin ny dippet bil smiley

• #7   16. jul 2015 Og så var den meget skæg, Markgreven, hvis ellers du kunne finde ud af hvad du selv ville skrive smiley

Photo er Foto med PH.. derfor bliver Tis ikke til This, men Phis.. T er lavet om til PH smiley

• Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 3 Svar: 392
    #9   16. jul 2015 I skal stoppe med at være efter hinanden ellers er det ikke dette forum i skal være på. Nu har det lige været så fredeligt i lang tid. Så skal i sgu ikke starte igen.

• #10   16. jul 2015 "men tosse, det mener jeg ikke jeg er." - Nej tosse smiley

Det jo klart lasse.. det er blevet til en strikkestue snart med alle de gamle røvhuller der laver ligegyldige indlæg herinde smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#11   16. jul 2015 Mirakelkur tror mere det er dig der ryger en tur i fryseren. Så tag og drop dine udtagelser om andre. Det er dig der taber i denne sag.

• #12   16. jul 2015 Lasse : Som du kan se på siden er jeg ikke en ny bruger, så jeg kender skam alt til reglerne herinde smiley Og hvilke udtalelser kunne herren godt tænke sig jeg droppede ? smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#13   16. jul 2015 Mirakelkur så ved du også godt hvilke udtalelser om andre du burde droppe. Men ok du er måske også van til kulden så. For tror det er 100% at du får en kold periode nu.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#15   16. jul 2015 MS dip er jo hans fornavn og efternavn. Dip er sprayfolie til bil.

• #16   16. jul 2015 Lasse : Der står du ikke må hænge folk ud, og det er ikke sket ? jeg fortæller bare at grunden til der er så stille, er at vi er overtaget af Klub60 lige for tiden smiley
    Hvis du føler dig stødt af udtalelser som det, så synes jeg da du skulle finde "Slet profil" knappen og give den et tryk, for så får du det godt nok hårdt på Baboom smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#17   16. jul 2015 Mirakelkur der står også du skal tale pænt til andre. Så hvorfor Smutter du ikke selv. Da det åbenbart er dig der har det hårdt med sidens regler

Anvendelse
    Når du opretter dig som bruger på denne side, besøger denne side eller i øvrigt benytter ydelser fra denne side, forpligter du dig til:

at overholde disse vilkår
    ikke at afgive oplysninger eller information, der er usande eller på anden måde vildledende,
    at overholde gældende lovgivning, herunder aftaleloven, forbrugeraftaleloven, købeloven og markedsføringsloven,
    ikke at krænke tredjemands rettigheder, herunder tredjemands ophavs-, varemærke-, eller andre immaterielle rettigheder, eksempelvis ved at sælge kopivarer, offentliggøre ulovlige musik- eller videofiler, mv.
    ikke at kopiere, ændre eller distribuere andre brugeres oplysninger eller indhold oprettet af andre brugere;
    at afholde dig fra at distribuere eller inkludere spam, kædebreve eller pyramidespil,
    ikke at anvende nogen former for søgerobotter, scrapers eller andre automatiske midler til at få adgang til Bazooms hjemmesider og indsamle indhold til noget udenforstående formål uden Bazooms udtrykkelige tilladelse;
    ikke på uberettiget måde at høste eller på anden måde indsamle oplysninger om andre, herunder disses e-mail-adresser eller andre personlige oplysninger;
    at afholde dig fra at distribuere virus eller andre teknologier, der kan skade Bazoom eller brugerne af Bazoom, herunder disses interesser, data eller ejendom;
    ikke at foretage handlinger, der på urimelig måde kan skade Bazooms infrastruktur eller forstyrre driften af Bazooms hjemmesider;
    ikke på uretmæssig måde at omgå foranstaltninger, der anvendes til at forhindre eller begrænse adgang til Bazoom ydelser;
    ikke at etablere et link til Bazooms hjemmesider på en sådan måde, at indhold herfra gøres tilgængeligt på andres hjemmesider;
    Generelt at fremtræde med en god og høflig opførsel;
    Ikke at anvende stødende sprogbrug eller optræden i øvrigt; herunder tilsvining
    af personer eller firmaer, samt racistiske og stødende indlæg/kommentarer.
    Ikke systematisk at afgive meget negative stemmer, der kan opfattes som et bevidst forsøg på at genere andre brugere.
    Ikke at oprette falske brugerkonti;
    Ikke at foretage kommercielt salg eller erhvervsmæssige aktiviteter i øvrigt (firmasalg) udenfor erhvervskategorien eller på anden måde reklamere for erhvervsmæssige aktiviteter uden for erhvervskategorien.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#18   16. jul 2015 Og her, men det ved du jo godt da du jo godt kender reglerne ikke, når nej gør du jo ikke.

Generel opførsel på siden
    Bazoom ønsker at gøre samtlige hjemmesider til er rart sted at være for samtlige brugere. Som bruger af Bazoom indvilger du derfor i at udvise en venlig og høflig adfærd overfor samtlige aktører, herunder andre brugere og Bazooms hjælpeadministratorer.
    Bazooms websites er for alle, og der er mulighed for at ytre sig frit. Derfor kan Bazoom ikke påtage sig ansvaret for brugernes indlæg, billeder, udtalelser og andet indhold, der oprettes af Bazooms brugere.
    Bazoom opfordrer alle brugere til at udvise tolerance og forståelse – også overfor andre holdninger og opfattelser. Det er ikke tilladt at anvende Bazooms hjemmesider og fora til offentligt at håne, nedgøre eller irettesætte andre.
    Som led heri opfordrer Bazoom sine brugere til at anvende et normalt, høfligt og pænt sprogbrug. Ironi og sarkasme skal så vidt muligt tydeliggøres, så misforståelser undgås. Indlæg eller kommentarer, der indeholder grimt sprog, tolereres ikke.
    Udhængning af andre brugere, anklager for snyd mv. er ikke tilladt. Såfremt du får mistanke om snyd eller lignende, bedes du kontakte en hjælpeadministrator og support på support@bazoom.dk.
    Det er ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, herunder e-mailadresser, navne, adresser mv., via Bazooms hjemmesider.
    Bazoom forbeholder sig den fulde ret til efter et frit skøn at slette indlæg, der findes ulovlige, anstødelige, uønskede eller i øvrigt i strid med nærværende vilkår.
    Bazoom forbeholder sig retten til at udlevere oplysninger om potentielle ulovligheder til advokat eller politi.

Så mon ikke det er dig der skulle slette din profil. Da du ikke er voksen nok til at færdes uden en voksen på nettet.

• #20   16. jul 2015 Snakker pænt til andre, det gør jeg da ? smiley Jeg fortæller manden min ærlige mening omkring hans logo er hamrende grimt.. er det at tale grimt ?
    Jeg kan ikke finde et eneste sted jeg taler pænt smiley at komme med sin mening er ikke at tale grimt smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#21   16. jul 2015 Tja det lader vi support om at bedømme om du skal en tur i fryseren. Hyg dig du er ikke værd at spilde mere tid på.

• #22   16. jul 2015 Nej men jeg er glad for du taler så pænt til mig smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#23   16. jul 2015 Du snakker da heller ikke pænt til andre når du kalder dem for gamle røvhuller. Så du har jo ligesom selv bestemt hvordan vi skal tiltale dig. Men har du et problem så er dem her klar til at hjælpe dig http://www.baboom.dk/faq#hjaelpeadmin eller http://www.baboom.dk/kontakt så er sagen vel ikke længere. Har du ikke noget der bidrager til emnet så bliv væk

• #24   16. jul 2015 Mirakelkuren :
    Et logo er også et billede bare så du ved det.
    Og har aldrig skrevet at det er et tilfældigt billede.
    Tak for kritikken det skal jeg tage i mine overvejelse da dette ikke er det endelige produkt

Det er godt nok utroligt at folk kommenterer at jeg staver Foto med et H. men de bemærker slet ikke at jeg har stavet manipulering forkert.. Lol

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #25   16. jul 2015 Vil gerne bede om den gode tone her inde - det er i orden at komme med konstruktiv kritik, men man skal skrive pænt.. At komme med ligegyldige svar og ikke noget der holder sig til emnet hører ikke til..

/Fjordside

• #28   17. jul 2015 Jeg synes det her er underholdende, og jeg har også været admin på tv2, der var lidt højere til loftet, husker jeg. smiley

• #30   17. jul 2015 Her er Hansi selv, i al´ sin uforskammethed.

https://www.youtube.com/watch?v=0MX0kaCbMpI

• #32   17. jul 2015 Ronald.

Tro mig, jeg har heller ikke hørt den. smiley

• #34   17. jul 2015 Polysl.

Ja, nu tænkte jeg mest på tv2 spil, hvor jeg var admin, det var jeg ikke på bloggen.

Men ja, der var plads til alle, sproget kunne være råt, men admins tillod det til en vis grænse, og det var fint, for folk kunne skrive frit fra leveren uden at blive frosset eller slettet. Man respekterede folk, unge som gamle, og kunne de ikke tåle duften i bageriet, var det dem frit for at smutte.

Nu bliver vi kaldt gamle idioter, med et råt sprogbrug, og ødelæggende for trådene.......
    Jeg konkluderer blot, at unge ikke længere har nogen humor. Måske skyldes det alt deres Face Book pis, hvor alt skal gøres så firkantet som overhovedet muligt.... Mange fatter ikke ironi, og sværere bliver det på skrift.

• #36   17. jul 2015 Polysl.

Jo jo, men du må da indrømme at det er helt hen i vejret, hvad min trådstart her medførte?
    Det er jo ren galskab....

• #39   17. jul 2015 Ronald.

Det er i hvert fald meget sørgeligt.....

Og du har ret, alle får 12 taller i dag, det er bindegalt, de unge tror de kan gå på vandet.... I 1970-80, ville et 12 tal nok svare til et 8 tal på 13 skalaen.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#40   17. jul 2015 Tror i skal tage snakket i et offtopic emne og ikke i en andens emne. Da det intet har med indlægget at gøre mere. Bare et råd til jer smiley

• #44   17. jul 2015 Ronald.

Du har givet med en "orblin" at gøre, men han har givet fået 12 i skolen.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#45   17. jul 2015 Tja i vil have man skal respektere jer, men i respektere ikke andres emner. Så burde i ikke lade den ligge nu og oprette et emne for jer selv hvor i kan tage snakken? Står jo ligesom i reglerne at har man ikke noget til indlægget så skal man ikke deltage. Og den snak har intet med hans oprindelig indlæg at gøre. Så tag og respektere det, nå i selv vil have det fra andre.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#47   17. jul 2015 Ronald G hvorfor bliver i så ved med at snakke om alt muligt der ikke har en dyt med dette indlæg at gøre? Men det er sat Admin på For i er blevet bedt om at stoppe, men i forsætter alligevel.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#51   17. jul 2015 Bort set fra at det ikke hedder M.P men M.S så ser det da godt ud smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#56   17. jul 2015 Luk sylten Lasse --- Ingen gider dig. slut herfra. Hvad der kan læses i andre indlæg er der folk der heller ikke gider jer. Så hvorfor ikke smutte ud af folks indlæg når det i kommer med intet har med denne sag at gøre? For bruge andres indlæg til at snakke om noget der er sket på andre sider? Hvorfor så ikke være den kloge og oprette et emnet om det selv?

Så Ronald mon ikke det er dig der burde knytte sylten da det du kommer med ikke høre til i dette indlæg? Du er da godt nok respekt løs og du er hermed anmeldt til support åga din opførsel.

• * Fjordside *

#57   17. jul 2015 Det der ikke hører til emnet må i godt finde et andet sted og skrive om, da det bliver ødelagt for tråd starter og dem der prøver på at hjælpe..
    Lav evt. En kede tråd hvor i kan snakke om alt mellem himmel og jord (dog indenfor reglerne)

• #61   18. jul 2015

profilbillede
  • #63   20. jul 2015 Det er nogle fine foreslag alle sammen. Men det er ikke helt det jeg er ude efter.

Det jeg er ude efter er noget der er avanceret dog nemt.
    Noget med vinger eller tribal design.
    Med M.S. DIP i logoet.
    Måske noget på fx et ''politi'' skilt.

Ska kunne laves til klistermærker.

Lidt ligesom DIPMANIA.UK har på deres facebook.

• #70   20. jul 2015 Nu tænker jeg lidt.
    Nu må i sige om det er dumt.

Men kunne man ikk lave et logo med farver og avanceret.
    Og så simplificere det lidt til klistermærker?

• #73   20. jul 2015 Jo jo. Skal nok finde en grafiker.

Men så ku vi arbejde på noget mere avanceret og med farver. Tænker lidt 3d grafik.

Det første logo med vinger ser godt ud men sys stadig at der mangler noget.
    Ved bare ikk helt hva det er.

• #75   20. jul 2015 Ja det ved jeg godt. Arbejder på sagen smiley

• #78   20. jul 2015 Okay takker for hjælpen smiley

• #81   22. jul 2015 Det ser faktisk fedt ud. Men sys at skriften er lidt for lille i forhold til selve logoet. For så skal man have en mega stor klistermærke bare for at kunne se teksten.

Kunne man måske lave noget der er integreret i selve teksten. Noget tribal design.

Kan godt lide selve " skiltet "
    Det i hvert fald noget der skal arbejdes vider på.

• #83   29. jul 2015 Beklager det sene respons.

Hva med hvis man tog de ''vinger'' der er i post 80 og satte dem udenpå badgen.
    med større skrift i midten. uden de tribals. eller med noget andet tribal eller måske flammer.

Hvis du altså stadig har lyst til at hjælpe Me smiley

• #86   29. jul 2015 tjaa. det ikk helt det jeg havde tænkt.

har selv forsøgt lidt.

profilbillede
  • #88   29. jul 2015 jaa det kunne det men det er over mine skills.

og lave vinger lidt simplere.

• * Fjordside *

#90   29. jul 2015 Har fulgt lidt med på side linjen..

Hvad skal logoet bruges til? For så er det nok nemmere at lave der ud fra? smiley

• #91   29. jul 2015 Det må du meget gerne Me..

Logoet skal bruges til mit ''firma'' som er ved at blive bygget op stille og roligt.
    Jeg tilbyder og male kundernes Biler, mc'er, scooter etc. hva de nu vil have malet ogs en brødrister hvis det er det de lyster. I spray folie en gummi blanding der bliver sprøjtet på som så beskytter det originale maling. fx til vinter så den bliver beskyttet mod salt og slud. eller bare hvis man vil have skiftet farve på billen til billige penge istedet for og omlakere den. De kan altid pille sprayfolien (gummiet) af igen og så har de standart malingen igen.

Mon det hjalp lidt smiley

Har du foreslag Fjordside ?`:)

• * Fjordside *

#92   29. jul 2015 Okay..
    Jah så tror jeg ville tænke i lidt andre baner.. Det må ikke blive for voldsomt, men pege lidt i retningen af det du laver..
    Men er ikke så god til det grafiske, er bedre med papir og blyant.. smiley

• #96   30. jul 2015 Jeg tænker lidt i disse baner.

Fjordside: Bedre ? smiley

Me; dit ide er oz godt men sys at det er for stort. logoet skal ikk fylde hele kundens bil bare lidt af bag ruden.

profilbillede
  • #98   30. jul 2015 så skulle teksten være på samme størrelse som bilen for at det ikke skulle se så stort ud.
    eller er jeg galt på den ?

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#99   30. jul 2015 Nu bliver man så kaldt til syn, hvis man har det i bagruden.

• #100   30. jul 2015 jeg har kørt med stort klistemærke i toppen af bagruden i 3 år uden de har sagt noget til det. og de har set det!.
    kører ogs med nogle mindre i forruden..

Og det er ikke fordi at det er en must at kunden skal have den på.. det bestemmer han selv. han bestemmer ogs hvor stort han vil ha det.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#101   30. jul 2015 Mateusz det gør det stadig ikke lovligt

Regler for montering af streamere

Må jeg have streamer på mine ruder?
    Nej, ikke hvis de reducerer udsynet. Der har hele tiden været forbud mod streamere på bilens forrude, samt de forreste sideruder.

For bagrude, samt de bagerste sideruder er der ny regler pr. 1. april 2007, hvor man siger, at der må ikke i førerens synsfelt bagud og skråt bagud være anbragt genstande, der reducerer udsynet unødigt.

Hvad er unødige genstande?
    Unødige genstande kan f.eks. være reklamestreamere eller uigennemsigtig film, men ikke nakkestøtte, solgardin, solfilm og spoiler.

Jamen, er der ingen undtagelser?
    Jo!
    Det er fortsat tilladt at placere streamere i en bagrude, så længe ruden er fabriksudstyret med en sort kant og streameren kan gemmes "bag" kanten, eller man placerer en streamer/nationalitetsskilt i "skyggen" af en nakkestøtte.

Må jeg køre med gods/bagage så mit udsyn forringes?
    Du må fortsat køre med store genstande i bagagerummet, selv om det tager dit udsyn.
    - fx en vaskemaskine i bagagerummet på en stationcar. Dette er tilladt, da den ikke kan placeres andre steder i bilen og der er ikke tale om unødigt "udstyr".

Hvem gælder disse regler for?
    Reglerne gælder kun for personbiler på hvide plader, dvs. gulpladebiler er undtaget for reglerne.

Hvordan ved jeg om mit udsyn er reduceret unødigt?
    Ved at indstille dit bakspejl korrekt, kan du kontrollere udsynet bagud. Alt det du kan se i spejlet og som går under betegnelsen unødig genstand skal fjernes.

Hvad sker der hvis jeg har steamer hvor det ikke er tilladt?
    Du vil kunne få en bøde.
    Hvis bilen er til syn, vil den blive erklæret betinget godkendt.

Så det er og bliver ikke lovligt. Så du har pligt til at oplyse kunden om det ikke er lovligt at kører med.

• #102   30. jul 2015 Jeg har da aldrig sagt at det er lovligt,
    skrev bare jeg har kørt med det i 3 år uden nogen bøder.
    ka godt være at visse betjente skider på den lov. det skal være mig uvist .
    synsmanden klagede dog heller ikk over det. bare en notits.

jeg tvinger ikk nogen til at de skal køre med det.

Næste gang må du gerne passe din egen snude hvis du ikk har noget konstruktivt og bidrage med.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#103   30. jul 2015 mateusz s

Ja det synsmanden notere er betinget synet. Og en betinget syn betyder bilen først er lovligt synet den dag du har lavet de fejl. Og du skal da kører fra synshal hjem og rette de fejl. Stoppes du på gaden uden det er lavet er det bøde.

Hvorfor bliver du tøsefornærmet når man oplyser dig om ting? Du vil have et firma men vil ikke sætte dig ind i ting hmm fed holdning at have. Nu har jeg arbejdet ved skilte maler i 10 år så kunne nemt lave det for dig. Men med de svar du kommer med kan det da være lige meget

jeg tvinger ikk nogen til at de skal køre med det. nej gør du ikke men du oplyser så heller ikke at det ikke er lovligt

• #104   30. jul 2015 Jeg ved skam godt det er ulovligt ligesom alt andet.
    bare fordi det er ulovligt og køre over 80km/t på landevej gør du det stadig. alle gøre det.. regler er der for at blive brudt. Kunden bestemmer selv om han vil bryde dem eller ej. jeg står bare med muligheden hvis de får lyst.

grunden til at jeg ikk oplyser det er fordi der ikk er nogen grund til at oplyse det her.. Det er ikk en kunde jeg skriver med... kommer der en kunde skal han/hun nok få det hele og vide og de får selv valget.

Jeg beklager men det ikk nemt og holde humøret oppe når der er nogle folk der ikk har noget liv og irriterer andre der prøver og få lidt hjælp. Og et eksempel set på det aller første svar emnet fik.
    Jeg troede at du var en af dem. men kan godt se længer oppe at det ikke er tilfældet. Jeg undskylder.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#105   30. jul 2015 Har købt Cinema 4D så kan da se hvad man kan lave af logo deri dette er lavet med det program

profilbillede
  • Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#106   30. jul 2015 Ville nok lave MS DIP I 3D tekst og så en spray pistol der maler MS DIP

• #107   30. jul 2015 Det ser fedt ud..

Ja det har jeg ogs tænkt på men kan ikk føre det ud i verden smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#108   30. jul 2015 Prøver lige at se på det. Skal lige hjem fra skidt til pas huset.

• * Fjordside *

#110   31. jul 2015 Jeg ville personligt ikke køre rundt med den (og min bil er godt klistret til) fordi den ser ikke så professionel ud, med skjoldet, vingerne og horn..
    Jeg ville nok lave en rulle "folie" og så mrs dip er skåret ud, eller noget ligende, du sprøjte maler vel ikke bilerne? For så er det lidt misvisende at lave en sprøjtepistol..

Men hvis du er villig til at betale dig fra det, så er det bedste at gå til en grafiker som laver sådan noget, så får du det bedste resultat..

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#111   31. jul 2015 Fjordside At Dippe er netop spray foliere en bil

https://www.youtube.com/watch?v=7J6rRj98A5s

• * Fjordside *

#112   31. jul 2015 Hehe hvad ved jeg? Gik ud fra at man bare lagde noget folie hen over, så det vigtigst våben var en skraber? smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#113   31. jul 2015 He He det var var ogsp det man gjorde før i tiden smiley

• * Fjordside *

#114   31. jul 2015 Men så giver det lidt mere mening med sprøjte pistolen.. smiley den ville være et godt valg så..

• #115   1. aug 2015 Fjordside, det er kun kvinders vigtigste våben smiley

• #118   2. aug 2015 Lasse P P..

Det er nok lidt sent og spørge. men kan du lave det i Black Ops one font eller Dodger.

Jeg tænker noget blåligt farve. måske blåt chrome.

hvis det ikk er til for meget besvær smiley

3D effekt tænker jeg- noget vildt men ikke for vildt. smiley hvis det gir noget mening smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#119   2. aug 2015 Har du et billede af det, så læg det op herinde smiley

• #120   2. aug 2015 farve lidt som denne. ellers bare chrome.

profilbillede
  • Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#122   6. aug 2015 Hvis det er noget der skal printes ud og sidde på folks biler. så tror jeg du skal holde dig til en tekst kun

profilbillede
  • Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#123   6. aug 2015

profilbillede
  • Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#126   7. aug 2015 ikke meget respons man får fra Trådstarter, så er ude af det nu.

• #127   8. aug 2015 Nu kan jeg ikke se hvad det er for et program du bruger, men det skal du fandme øve dig i, for det er du sgu ikke særlig god til! smiley
    Og nar trådstarter ikke engang ved hvad han selv vil, og folk kommer med sådan nogle dårlige bud, så ville jeg sgu også ha droppet tråden for længst smiley

• #128   8. aug 2015 mirakelkuren.
    jeg har ikk droppet tråden..
    Du ska være mere end velkommen til at komme med din egen bud,

Men eftersom jeg ikke kan bestemme mig, vil jeg hermed lukke tråden.

Mange tak til dem der havde tid til at hjælpe.
    Når jeg engang ved hvad jeg vil have vender jeg måske tilbage,...

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#129   8. aug 2015 Mirakelkuren hvem snakker du til? og hvad med du kom med noget selv? du kommer kun med kritik Så hvorfor lukker du ikke bare røven og bliver væk?

• #130   12. aug 2015 Lasse : Jeg har da kommet med et hurtigt udspil tidligere i tråden ? Og var det ikke noget med det var dig der pudsede glorien og snakkede om at JEG ikke snakkede pænt, batman ? Du fandme ikke den hurtigste knallert på havnen smiley

Mateusz : Super smiley et godt råd.. lad vær at efterlign andre.. lav dit eget.. noget unikt.. Det med vingerne er ikke pænt, og det ligner som sagt alt for meget det fra den anden side smiley
    Hvis du tænker at det er noget folk skal ha på deres biler, så skal det være meget diskret.. faktisk ville jeg helst ikke ha noget, men skulle der absolut noget på, så ville en lille sticker med et navn være det eneste.. dvs der skulle bare stå "By M.S Dip" eller lign.. Du ser heller ikke folks nylakeret biler klistret til med store mærker af dem der har lavet det.. den du ser der har et logo, har fået lakeringen til en HELT anden pris end hvis du ikke skulle.. så drop tankerne om et logo til de biler, og fokuser hellere på at få købt udstyr hjem smiley Det er bare en hjernedød hård branche, så held og lykke fremover smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#131   12. aug 2015 Mirakel tja noget du har lavet i paint det er sgu ikke videre imponerende. Du kæfter op om andre ikke kan finde ud af at bruge div programmer. Og kommer så selv med sådan noget skrammel selv smiley Det kræver ko ikke den store intelligens at lave dit forslag.

Og det er da kun over for dig da du selv fremlægger tonen lille ven så tag og stop. Du starter jo allerede dit bullshit i #7 er du utilfreds kunne du bare lade indlægget være og smutte videre til den næste. I stedet for at lukke alt dig negative fis ud, som ingen kan bruge til en dyt. Men ja du har vel ikke andet at tage dig til end at kritisere folks indlæg. Hyg dig Kan jo være en HA igen skal kigge på indlægget igen smiley

• #132   12. aug 2015 Hvor er her hyggeligt. smiley

• #133   12. aug 2015 Lasse : Jeg burde opgive dig, men forsøger ikke at synke ned på dit neveau smiley Men som afsluttende bemærkning kan du jo kigge lidt i mit photoshop album og genoverveje din kommentar omkring brugen af diverse programmer smiley
    Jeg arbejder med 3D tegning og design til dagligt, og blandt andet er photoshop en stor del af min hverdag smiley at lave et udkast på 12sekunder, der er pænere end det du har været et par dage om at lave, burde jo sige det hele smiley Men da du åbenbart er både blind og dum, vælger jeg at se bort fra dine latterlige kommentarer og ikke så pæne billeder, og lade det her være mine sidste ord smiley
    Ja du truede jo med fryser og det hele i starten som om du skulle ha noget at sige, men det skete så ikke lige.. det kunne jo være de var igang med at kigge din profil igennem for noget af alt det BS du lukker ud i andre tråde smiley
    Og endnu engang er det jeg kommer med.. hvad kalder du det nu.. jo.. negative fis.. ikke hverken negativt eller fis.. det kaldes konstruktiv kritik, og det kan jeg tillade mig fordi jeg selv er selvstændig og kender til gamet på de kanter.. derfor kan jeg godt se når et logo er mega-lort og totalt ubrugeligt allerede inden der bliver redesignet på det smiley Men når du allerede fra første indlæg har set dig sur på mig, nytter det jo nok ikke at prøve og forklare dig det smiley
    Du er slet ikke kampen værd "lille ven" smiley Kan i ha det fedt

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#134   12. aug 2015 par dage om at lave? hallo skrev jeg er på sygehuset så det er lavet de dage hvor jeg hurtig var hjemme ved min stationær smiley alle kan jo påstå de kun har brugt 12 sek på det smiley der gik alligevel 3 dage før dit forsøg kom. Såå de 12 sek holder vidst ikke he he

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#135   13. aug 2015 Jeg arbejder med 3D tegning og design til dagligt,Burde du så ikke kunne lave noget bedre i 3D end mit? Fedt du sammenligner dit daglig brug med mit, som jeg skrev var det et program jeg lige har fået og ikke kender. Så det tager nu lidt tid at lærer det at kende. Du har heller ikke kunne lave alt fra starten af da du ikke kender programmet før du har arbejdet med det et stykke tid. Så respekt til dig at du kalder andres arbejde for grimt. Når det er første gang de prøver det program, og du så ikke selv fremviser noget i 3D som manden vil have. Hmm alle kan vel knalde lidt sammen hurtigt i Photoshop.

profilbillede
  • * Fjordside *

#136   13. aug 2015 Trådstarter har lukket den nu, og hvis i ikke har noget pænt at sige til hinanden så lad vær, det er okay at komme med konstruktiv kritik, men det skal gøre i en go tone.. Næste gang bliver det en advarsel..

Kommentér på:
Hjælp til photomanupulerings ''nørder''

Annonce