33.664 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
34 Svar
Messenger, cirkel med v Messenger, cirkel med v
Når nu der er en cirkel med et "v" i, men uden at være fuldt farvet, bedtyder det så at personen ikke har modtaget beskeden?
Beskeden blev sendt i går aftes tror jeg. bør den ikke være sendt?:)
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 308 Svar: 1.713
Og han skal nok svare - han prøver måske at "trække" den, så han ikke virker som den fyr, der svare inden for 3 min, 24/7
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 111
Det undre mig bare hvorfor den ikke er blå indeni? Og at der ikke står leveret.
jul 2008
Tja, min giver et rødt kryds eller spørgsmålstegn når den ikke er leveret.
Og jeg kan heller ikke lige hitte ud af, hvornår den gør det ene, eller det andet.
I en gruppechat, bliver den blå indeni, i en chat med enkelt person er den hvid (som på dit billede), men de er modtaget, for har fået svar på dem
(og mig som bare har siddet og skrevet til personer, kun for at finde ud af det.... noooooo frieeends.... )
apr 2007
Grunden til jeg tænke jeg ville finde ud af hvad det egentlig betød, er fordi hun jo helst ikke skal tro jeg ikke svare. Og jeg ved hun har været på mange gange i dag, og hun har kommenteret et af mine billeder. Og lige nu stalker hun min profil kan jeg se;) Så det virker lidt underligt;)
jul 2008
apr 2007
jul 2008
Kunne godt tro, at havde man været online, så blev den blå og ellers først blå, når man loggede på.. men dunno ..
,.....
...
Du kan jo adde mig, for at finde ud af det
apr 2007
jul 2008
apr 2007
jul 2008
apr 2007
jul 2008
apr 2007
jul 2008
sep 2014
Emner: 6 Svar: 251
Du får den uden den blå farve, hvis de fx. har mobil data slået fra, messenger afinstalleret eller mobilen er slukket.
jul 2008
sep 2014
Hvis jeg sender dig et brev med posten, posten afleverer det aldrig til dig, har du så overset det? Nej vel, du har aldrig modtaget det. Men det er stadig sendt.
jul 2008
Når man sender en besked, og det flueben kommer i, uden det er udfyldt - så er beskeden sendt OG modtaget på mobilen MEN fb messenger har ikke været åben.. Den er kommet som en af de små runde vinduer eller i toppen af skærmen - medmindre dette er slået fra - hvis ikke det er slået fra, kan du læse korte beskeder, uden af personen kan se det.
Lad mig forklare det for dig, som med "posten"
Hvis posten aldrig aflevere det. Så er der et udråbstegn eller spørgsmålstegn i en rød cirkel (mener jeg)
Hvis posten aflevere det, og du bare ikke kigger i postkassen. Så er der et flueben, i en hvid cirkel.
Hvis posten aflevere det, du ser du har fået det, men bare ikke læser det. Så er der et flueben i en blå cirkel.
Hvis posten aflevere det, og du åbner det. Så er der et lille billede af dit profilbillede.
------------------ og jeg trækker lige det der "er du dum, eller bare dum" tilbage, synes ikke du er særlig sød af en keyboard warrior af være
sep 2014
Vi havde en på min skole engang. Vi skulle skrive under på et kæmpe postkort, som skulle sendes ned til en eller anden konge, for at stoppe ham med at pine hans folk. Det er jo en keyboard warrior, for det hjælper jo intet at han får et postkort med en masse underskrifter.
Nu bruger vi posten igen, for det kan virkelig ikke være så svært at forstå.
Rødt udråbstegn: Du dør på vejen ned til postkassen, så det blev aldrig sendt.
Blå cirkel med hvid midte: Du får det sendt, men det havner aldrig i din postkasse (eller er bare ikke kommet frem endnu, pga fejl i postsystemet, din postkasse virker ikke eller lignende.)
Blå cirkel med blå indeni: Du får det sendt, posten afleverer det og det ligger i din postkasse. Du kan eventuelt smugkigge på det gennem postkassen, uden den anden kan se det.
Et billede af din ven: Du har nu åbnet brevet.
Håber du forstår det nu. Det er virkelig ikke så svært og Facebook forklarer det også selv fint eller du kan Google dig frem til det.
Hun spurgte hvad ikonerne betød og det har hun fået svar på nu.
apr 2007
Tror dog hun har været på messenger, for hun står til tider som aktiv, og ellers skriver den hvornår hun sidst var på.
Har prøvet at gensende beskeden, men den laver samme nummer igen. Det er nu ved at være nogle dage siden, så det er vidst bare ikke muligt for mig at svare hende tilbage:( Men nu blev jeg da det klogere på messenger...
jul 2008
Så forskelligt.
Lad nu være med at kald andre for dumme, uanset om de har ret eller ej, så det aldrig pænt.
Og jo,jeg ved hvad en keyboard warrior er, Google det selv
jul 2008
sep 2014
Er det ikke pænt at kalde andre for dumme? Sikke et shock jeg fik der.
Har du overvejet jeg ikke har intentioner om at være høflig?
apr 2007
Jeg er nu ret sikker på cirklen skal blive blå før de har modtaget den. så tror de gange du har oplevet den ikke er blevet det har været fordi der har været forsinkelse på.
Hver gang jeg sender en besked til andre derinde starter den med at være hvid med fluben og bliver så blå lige efter.
jul 2008
2. Ved udemærket hvilken type du er - søg endnu engang på keyboard warrior, kom nu ind i kampen.
Nina, ingen forsinkelse, det skete aldrig, først når han åbnede fb messenger. Har prøvet det hos to nu. Og super hun har svaret, og ja, det har da helt sikkert været en mislykket besked, men fact er at den ikke altid bliver blå, når de har modtaget den.
Og hun du spurgte vel om hun havde fået beskeden, havde hun så det eller var der intet?
sep 2014
Har søgt på keyboard warrior og vil ikke kalde mig selv for aggressiv. Man kan sagtens snakke ned eller grimt til en person uden at være aggressiv.
Hvis folk poster noget som udstråler de ikke har så mange IQ point at rykke rundt med, taler jeg rimelig hurtigt ned til dem. Men kan selvfølgelig tage fejl, men så må de modbevise det. Har ikke tålmodighed til idioter.
Hvilken type er jeg så?
jul 2008
Du har svar på alt, så vil meget gerne vide dette.
Så du taler ned til folk med ikke ret mange "IQ points" ? - Du da godt nok en latterlig person- håber virkelig du ikke er sådan her irl.
- Og du ikke har tålmådighed til idioter - hvad fanden laver du så ved at blive ved med at svare mig - umiddelbart ville jeg da tro, at jeg er en idiot i dine øjne.
Okay, mild keyboard warrior så, har da set dem der var meget værre - point taken.
Du er typen der altid har ret, og ja du har da også til dels ret - men du siger (som jeg forstår det) at jeg står og lyver og intet ved - fact er - jeg har prøvet at finde ud af det, egentligt prøvet at hjælpe tøsen, istedet for at nedhakke en anden.
Der har jeg så fundet ud af, at ihvertfald, slår du den bobbel fra når du får en besked, på en iphone, så modtager du stadig beskeden og kan se beskeden i toppen af skærmen - men den vil være hvid, indtil du åbner messenger.
sep 2014
Jeg er ikke typen der altid har ret. Jeg er typen der ved når jeg har ret og hvornår jeg bare skal lukke røven.
De 2 typer kan dog let forvekles, fordi hver gang de er med i en diskussion mener de, de har ret.
Folk i dag tror de ved meget om alt, så de kan hoppe ind i en diskussion om alt, om det skulle være politik, evolution, videnskab, biologi, universet, liv i rummet eller teknologi så kan alle hoppe ind i en diskussion (mener de selv).
Forskellen på mig og denne type er så bare, at hvis der bliver diskuteret politik lukker jeg røven, mens han har svaret.
Bliver der diskuteret videnskab ved jeg, jeg har svaret (ellers havde jeg bare lukket røven) mens han tror han har svaret.
Jeg går ikke ind i en diskussion (eller svarer på en tråd, som du gjorde i første post her, uden at være sikker på min sag).
Hvis jeg svarer er jeg sikker, ellers lukker jeg bare røven. Dette gælder selvfølgelig kun når man diskutere fakta (da alle har lov til at have forskellige holdninger).
Men når du høre folk rundt om en middagsbord diskutere alverdens emner kommer de nogengange ud på dybtvand med fx evolution som mange ved lidt om, men jeg går en del op i det.
Får tit at vide: "Du tror du ved alt."
Men jeg tror ikke jeg ved alt. Jeg ved bare meget om det som det gennemsnitlige menneske ved rigtig lidt om. Så når alle diskutere og ingen har svaret, har jeg det altid. Men når alle diskutere (fx politik) og har mange forskellige holdninger ser ingen jeg bare holder min kæft, i stedet for at komme til at ligne en idiot.
jul 2008
Jeg hopper aldrig ind i politik - men hopper ind i meget andet, noget googler jeg mig til, hvis jeg er lidt usikkert - andet ved jeg.
I dette tilfælde prøvede jeg mig frem. Så det fint du ikke tror på mig, og har skrevet mange gange "Prøv selv" - Men det gør du ikke. Så FINT - Siger heller ikke du ikke har ret - men siger at det er forskelligt fra mobil til mobil - og drop nu "forsinkelsen" der var ingen forsinkelse.
mar 2016
Følger: 1 Svar: 2
Jeg har oplevet det med et par venner nu, som ikke har Messenger, men kun bruger computer "old school"
Håber der er nogle som kan hjælpe, er helt ny herinde.
mar 2016
Følger: 1 Svar: 2
Jeg har oplevet det med et par venner nu, som ikke har Messenger, men kun bruger computer "old school"
Håber der er nogle som kan hjælpe, er helt ny herinde.
dec 2020
Følger: 1 Svar: 1
Har det noget at gøre med, at personen har blokeret, eller ignorer, ??
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Messenger, cirkel med v