EL Led pære og lysdæmper EL Led pære og lysdæmper
Jeg har købt nogle spots fra en hjemmesiden med pæren SunFlux 4,5w LED gu10 som er dæmpbar...
Jeg har dertil købt en skydelysdæmper som passer til spotten og pæren ifølge et skema over hvad der passer til hvad..
Nu er problemet så at det ikk vil lyse med LED pæren..
Hvis jeg fejlsøger og prøver med min ældgamle lampe med min lysdæmper kontakt fungere det fint. jeg kan justere lyset som jeg vil.. ergo tænker jeg at det ikk er lysdæmperen... sætter jeg spotten til med min ældgamle afbryder kan jeg godt få LED pæren til at lyse...
Men med lysdæmperen vil LED pæren slet ikk lyse... MEN MEN MEN.. skifter jeg LED pæren ud med en anden almindelig halogen 35w fra philips lyser den fint og jeg kan justere lysstyrken.. Så alt i alt virker det bare ikk med LED pæren..
Jeg har kontaktet hjemmesiden og skrevet frem og tilbage en milliard gange... det virker hos dem da de har prøvet det der har jeg fået fortalt.. nu prøver vi en anden Lysdæmper.. men hvis det nu ikk skulle virke ville jeg hører om nogen havde en ide om hva det evt kunne være eller prøvet lignende problem ?
MVH
jun 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37
Dem i butikken har sat det til med en dæmper magen til min og deres virker.. jeg har allerede fået tilsendt en ny for at se om den jeg har var defekt.. det virkede stadig ikk.. nu afventer jeg en dæmper i morgen som den du har sendt i link 1.. en LK Fuga LED så må vi se :D... vidste jeg allerede i morges men kunne være der var en der lige vidste hva problemet var
jun 2007
jun 2007
aug 2013
Følger: 1 Svar: 66
Vi oplevede vores dæmpbar var med forkert transformer, og ikke kunne dæmpe. Den blev skiftet og vupti, de kunne dæmpe..
Men måske du skal lade en autoriseret om at løse det problem?
EL Led pære og lysdæmper