hvordan fjerner man login XP {{forumTopicSubject}}
Hej,
Situationen er således.
Indtil i går når jeg tændte min computer så skulle jeg bare trykke på tænd knappen og den bootede og kom ind i Windows uden problemer. Dvs den kom altså ind i Windows og kørte alle programmer som den skulle.
Her i dag da jeg tændte den, kom den til det der login-vindue, som jeg kun har set hos folk der har flere brugere på deres computer.
Der hvor man kan trykke det ønskede navn og kode for at komme ind i Windows.
Jeg har ingen kode på min computer og kun en bruger, mig selv, dvs administrator.
Jeg har ikke oplevet dette vindue før i dag og det kommer hver gang jeg tænder min computer.
Hvordan fjerner jeg det for at komme tilbage til den gamle måde at komme ind i windows på.
Jeg takker mange gange for den hjælp jeg måtte få
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.150
Jeg kan sagtens komme ind på min computer. Der er bare det ved det at jeg plejer at tænde min computer og gå hen og lave noget andet indtil den har loadet alle programmerne. Det tager den cirka 5 minutter.
Men nu skal jeg vente til den er kommet ind i Windows, for at trykke på mit brugernavn, derefter skal jeg vente til den har loadet programmer...
mar 2007
Tror jeg egentlig ikke, for jeg har slået opdateringer fra kan det være andet ?
kan det ikke laves om ?
mar 2007
Jeg tror jeg vil formatere min system-hdd
mar 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 412
Gå ind i kontrolpanel derefter Brugerkonti og så se om der er kommet en ekstra konti og slet den...
mar 2007
Jeg er bare en thug der har fået nok! A
Det er der ikke
Kanmien
Nej, for har slået systemgendannelse fra... hader det
mar 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 412
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 294
Det gør den efter du har downloadet en opdatering fra Microsoft Update kan ikke lige huske hvilken.
Den hedder vist noget med Windows Passport 3.0
Men nu til sagen.
Jeg har løsningen her:
Start -> Kontrolpanel -> Brugerkonti -> Tryk på de konti du ikke bruger og vælg "Slette kontoen".
Når du har gjort det skulle det gerne kører normalt igen.
Håber det hjalp!
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 294
hvordan fjerner man login XP