{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

hvordan fjerner man login XP {{forumTopicSubject}}

Hej,

Situationen er således.

Indtil i går når jeg tændte min computer så skulle jeg bare trykke på tænd knappen og den bootede og kom ind i Windows uden problemer. Dvs den kom altså ind i Windows og kørte alle programmer som den skulle.

Her i dag da jeg tændte den, kom den til det der login-vindue, som jeg kun har set hos folk der har flere brugere på deres computer.
Der hvor man kan trykke det ønskede navn og kode for at komme ind i Windows.

Jeg har ingen kode på min computer og kun en bruger, mig selv, dvs administrator.

Jeg har ikke oplevet dette vindue før i dag og det kommer hver gang jeg tænder min computer.

Hvordan fjerner jeg det for at komme tilbage til den gamle måde at komme ind i windows på.

Jeg takker mange gange for den hjælp jeg måtte få

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan fjerner man login XP
  • #1   24. nov 2007 Mette F

Jeg kan sagtens komme ind på min computer. Der er bare det ved det at jeg plejer at tænde min computer og gå hen og lave noget andet indtil den har loadet alle programmerne. Det tager den cirka 5 minutter.

Men nu skal jeg vente til den er kommet ind i Windows, for at trykke på mit brugernavn, derefter skal jeg vente til den har loadet programmer...

• #2   24. nov 2007 Mette F

Tror jeg egentlig ikke, for jeg har slået opdateringer fra smiley kan det være andet ?

kan det ikke laves om ?

• #3   24. nov 2007 Hvad går det ud på ? er det windows bare eller ,,, mener, virker alt som på xp?

Jeg tror jeg vil formatere min system-hdd

• *SloT* -
    *SloT* - Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 412
    #4   24. nov 2007 Lad endelig være med det, du har bare instaleret et program hvor der er blevet spurgt om der er flere personer der skal bruge det..
    Gå ind i kontrolpanel derefter Brugerkonti og så se om der er kommet en ekstra konti og slet den...

• #5   24. nov 2007
    Jeg er bare en thug der har fået nok! A

Det er der ikke smiley

Kanmien

Nej, for har slået systemgendannelse fra... hader det

• *SloT* -
    *SloT* - Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 412
    #6   24. nov 2007 Har du afkrydset de 2 felter under "Skift måden, hvorpå brugere logger af og på" ???

• #7   25. nov 2007 Det har jeg også selv prøvet.
    Det gør den efter du har downloadet en opdatering fra Microsoft Update kan ikke lige huske hvilken.
    Den hedder vist noget med Windows Passport 3.0

Men nu til sagen.

Jeg har løsningen her:
    Start -> Kontrolpanel -> Brugerkonti -> Tryk på de konti du ikke bruger og vælg "Slette kontoen".
    Når du har gjort det skulle det gerne kører normalt igen.

Håber det hjalp!

• #8   25. nov 2007 Den bruger du skal slette hedder vist ASP.NET Machine A... Hvis der er andre brugere som er aktiveret så skal du også slette dem, det er lige meget med den der hedder Gæst da den ikke er aktiveret.

Kommentér på:
hvordan fjerner man login XP

Annonce