389 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Youness B
Youness B
Emner: 2 Svar: 4

Usb fejl Usb fejl

Hej, har et usb stik på 32GB som jeg brugte på min gamle bærbar, af en eller anden grund jeg ikke kender til, viste den at den pludselig kun havde 25 MB og nu når jeg sætter den til min nuværende bærbar, kommer mappen ikke frem.

Er der nogen der kan hjælpe ?

Mvh.

Youness.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Usb fejl
  • #1   13. jan 2016 usb nøgler speciel billige har det med at stoppe med at fungere af tekniske årsager -

1. Prøv den i en anden pc
    2. Prøv at formatere den
    3. Hvis du har flere usb porte prøv en anden.

• Youness B
    Youness B Tilmeldt:
    aug 2012

#2   13. jan 2016 alle 3 ting er prøvet. fik den til at virke en gang tidligere i dag, men hvor den kun siger 200 og et eller andet MB. og så gad den ikke efter igen.
    Har været inde på drive management, hvor jeg kan se at den er delt op i 3 og de 2 af dem kan jeg ikke rigtigt gøre noget ved, det kan man sikkert hvis man kender noget til det, men første gang jeg står i den situation.aa

• #3   13. jan 2016 Sæt usb stik i, gå til denne computer

højreklik med musen, egenskaber/funktioner her kan du teste enheden og rette fejl på enheden.

• Youness B
    Youness B Tilmeldt:
    aug 2012

#4   13. jan 2016 Er også prøvet, den siger ingen fejl

• Youness B
    Youness B Tilmeldt:
    aug 2012

#6   14. jan 2016 Ja, FAT32 har jeg formateret til (:

• #7   20. jan 2016 Prøv at sætte din USB til computeren. Tryk Windows+R for at åbne "Kør" vinduet. Skriv diskmgmt.msc og tryk kør. Det åbner Disk management for dig.

Her inde burde du kunne se din enhed i bunden, og størstedelen af den er sikkert en stor "sort" blob. Højreklik for at slette den, udvid den lille, 200MB partition (også via højreklik) og formater så din USB på ny. Al eksisterende data vil selvfølgelig blive slettet på den smiley

Kommentér på:
Usb fejl

Annonce