161 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Windows live discover- Kender i ? Windows live discover- Kender i ?

Hey det er et program man kan bruge til windows life messenger ... og ville hører hvorvidt det gav viruser / trojanske heste og spyware og alt det der lort før end jeg dowloader det ...

så ville høre om i kendte til sikkerheden på programmet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Windows live discover- Kender i ?
  • #1   25. nov 2007 Mente msn discovery live

• #2   25. nov 2007 Hehe jeg har lige skildt mig af med det, det første der skete da jeg installerede det var at der kom en hop op fra mit virus program der sagde noget lignende at "Discovery live har prøvet at trænge ind i dit system" men blev blokeret.

SÅ lad endelig være med at anskaffe dig sådan en.

• #3   25. nov 2007 Havde det på XP med 7.5 msn, det var fint smiley

Men du kan ikke regne med dens discoveries..

Den er MEGET upræcis..

Men gjorde ikke ravage på min, overhovedet..

• #4   25. nov 2007 det er ikke discoverys jeg skal bruge ... det er det der !imitate, det lyder for cool ^^

• #5   25. nov 2007 Og min ven gjorde på mig for 2 sec siden ... troede det var computeren der havde virus så var det bare ham der lavede grin med mig ^^

• #6   25. nov 2007 Hehe jeps det har jeg også haft en masse sjov med, og en masse sjove svar =)

Men det er bare ikke det værd når du udsætter computeren for de der skumle ting samtidig, hvis du vil drille folk bliver du bare nød til at acceptere at der kommer noget smudseri ind på din computer samtidig =)

Haha men virkelig sjovt program =)

Kommentér på:
Windows live discover- Kender i ?

Annonce