728 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

mit appel-id virker ikke? mit appel-id virker ikke?

Hejsa...

Håber nogle kan hjælpe.
Jeg har et appel-id der ikke virker. Eller har en iphone og en ipad og på min telefon virker det men ikke på ipad'en. Jeg har prøvet at nulstille koder men det virker ikke. Når jeg trykker koden på ipaden er det lidt forkelligt hvad der sker, nogle gange kommer boksen til at skrive koden bare op igen, eller også står der koden er forkert, eller der er sket en fejl. Jeg har prøvet at slukke og tænde også uden held. Ville gerne genstarte ipaden men der skal jeg jo bruge koden for at kunne det.
Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mit appel-id virker ikke?
  • #3   19. jan 2016 Hvad hvis du logger af på din telefon og slukker den kan du så ikke logge på med Apple - ID: på din Ipad?

Bare en tanke om at man ikke kan være logget på samme sted med 2 enheder....

• #4   19. jan 2016 Nope virker heller ikke

• #6   20. jan 2016 Niks var ikke en fejl 40 smiley har fundet frem til problemet.. Min kærestes telefon er gået i stykker og lånte ham derfor min gamle iphone, men der er sket et eller andet da vores Apple id er blevet blandet sammen så mit Apple id har hans kode...

• #8   21. jan 2016 cris !

Nej er ikke dedikeret "æblemand" men har da en bærbar til nogle funktioner,

Kommentér på:
mit appel-id virker ikke?

Annonce