{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Stemmestyret Apps {{forumTopicSubject}}

Jeg har siddet og rodet lidt med stemmestyring og lavet en simpel Apps som kan lave basale ting.

Appen kan også skrive det man siger - men foreløbig er det engelske kommandoer - muligt er der findes noget lignende men nu er det jo ligegyldigt da det er et projekt jeg faktisk elsker at arbejde med uanset om det kan bruges eller ej.

Nogen siger måske - hvorfor så bruge tid på det?

så kan jeg sige: hvorfor bruge tid på at gå i en skov, på en strand, ødemarken, klatre i bjerge -

I min Delphi tid lavede jeg masser af moduler som ikke umiddelbar kunne bruges men i sidste ende godt kunne bruges i et program - Delphi er jo et modul program med selvstændige enheder som så koblers sammen med et styresystems Api.

tanken er det kunne være sjovt nu hvor både tv og meget andet isenkram er forbundet at kunne styre tingene bare ved tale med kommandoer når du sidder foran tv....

1. Internet
2. Søg (xxxxxx)
3. youtube
4. twitter
eller andre ting som man selv kan tilføje i App i listen indstillinger,.

Nu udvikler jeg det i Open Source som betyder at det jeg laver ikke har kommerciel betydning men stilles gratis til rådighed.

Men indtil videre er det ikke særligt udviklet kun tanken, planen og som den nu udvikler sig til for man får hele tiden nye ideer så der er lavet en log en slags handlingsplan som hele tiden udvides.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stemmestyret Apps
Kommentér på:
Stemmestyret Apps

Annonce