7 årig Mikkel skal betale restskat 7 årig Mikkel skal betale restskat
Nej det er ikke første April men den sande alvor da en dreng pga. for sent betalt børnepenge bliver beskattet som indtægt.
Nu er det jo skat med deres olde idiotiske system som nok hørte til i et smølfe land.
Jeg mener det hele er så snotdumt og man forsætter med idiotien med at sende rykker ud til en på 7 år som ikke engang kan læse eller skrive.
Hallo - slår vi på et træhovedet?
Er hjernen parkeret henne ved printeren hvor man lystigt har sex og helst mens den køre?
Men på den anden side skal jeg være glad for jeg har en bøde hængende som løber ud 7 Januar næste år og da EFI systemet er suspenderet og man så skal behandle alle restancer manuelt så skal jeg ikke klage over tåbeligheder og dårlig IT., Forsæt bare til efter 7 Januar så kan jeg grine af jer og spare 14000 - ha ha. idioter.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
dec 2014
Jeg fortolker det ikke, det er teknikken hos skat som svigter når faderen har været i restance i flere år og pludselig betaler en stor del børnepenge til moderen. Det er jo sådan at hvis man ikke betaler børnepenge så ryger gælden til skat som så opkræver pengene via skattesystemet. Eftersom EFI systemet er suspenderet så skal alt laves manuelt - den menneskelige faktor som er dårligere end et EDB system - hvis begge systemer svigter så har vi den her dumme opkrævning af restskat til en på 7 år- at de ikke hos skat som person som sidder og behandler sagen ikke kan se idiotien siger jog meget om de ansatte.
dec 2014
Følger: 25 Følgere: 14 Emner: 15 Svar: 598
dec 2014
Blogger
Følger: 6 Følgere: 127 Emner: 122 Svar: 635
Hun kunne sagtens læse og forstå, så jeg skulle bare fortælle hende, at hele skattesystemet er den rene galimatias
7 årig Mikkel skal betale restskat