Website Website
Nu er jeg nok en nørd i website jeg skulle så lige overtage et møg project fra en som har opgivet. Billeder ville ikke vises indhold stod hulter til bulder.
Tydelig der manglede en strategi.
Man laver bare ikke en web sådan ud fra hukommelsen og et dårligt frontpage møg.
Man sætter sig ned og definere hvordan den skal se ud.
Man smider bare ikke alle sine filer og billeder ud i roden c:
Man lægger index.html siden i roden og billeder i mapper defineret i undermapper som definere et indhold af specifik den type....
eksempel:
images...hoved mappe
undermapper i Images_
den type1
den type2
den type 3
Så er der styr på hvor de billeder er som angår den type man vil vise i f.eks. frames....
Nogle bruger ikke CSS som betyder at man kan ændre hovedside (ndex) og alle undersider ved at redigere i et CSS fil.
Prøv at forestille dig at have 200 undersider man skal enkeltvis redigere - fandme noget af en idiot opgave. Det var noget man gjorde før CSS men ikke nu.
Nogle laver en ren flash web hvor man absolut ikke får den indexeret af google - det er for dumt da google er dit redskab til at du kan findes på nettet.
Nogle laver endda robot.txt og kommer til at skrive i den at Google ikke skal indexere den. Bad karma....
NU har jeg beskrevet den lille typiske web for skal man op i større ting som Asp, php så behøver jeg ikke beskrive noget for dem som kan de sprog kender også rutinen og logistikken.
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
ps tror det er sort snak for en del af os herinde
Har selv kun forsøgt mig på færdig designet Wordpress ...
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Jo da...Frontpage lever endnu i en version 2010, Dreamweaver og Wordpress er gode værktøjer men nu bruger jeg faktisk hardcode alm txt program til kodning.
Website