358 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

4 dags uge 4 dags uge

Hvem kunne ikke tænke sig en arbejd uge på 4 dage?

>Det er netop en IT virksomhed som har lavet ordningen ud fra en test fase fra 2014, samt at man har effektueret arbejd gange så alle medarbejder her i 2017 kun arbejder i 4 dage.

Målsætninger, arbejdsrutiner, gør at man når det samme som en 5 dags uge og alligevel får man fuld løn - dvs. man får en dag gratis betalt af firmaet.

Mange som kender IT sektoren ved på deres egen krop at arbejde mange timer, men fordelen dengang var at noget af jobbet kunne gøres hjemmefra - og lige tage en slapper i byen med en latte. Det var den måde man slappede og og nulstillede selvom man når det tælles sammen havde en time antal på 70 om ugen.

Det er ikke noget man har mulighed i en produktions virksomhed, for her er alt fastlagt - har selv prøvet det og det er kedeligt med så strammer rammer, spis kl. 12 - kaffe kage kl. 15.00. frihed under ansvar var jeg mere glad for i de IT virksomheder jeg var ansat i.

Så jeg hilser tiltaget velkommen som nok giver mere glade, innovative, effektive medarbejdere, og oveni så er der et run af ansøgninger til pågældende firma. godt gået i har ramt plet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4 dags uge
Kommentér på:
4 dags uge

Annonce