569 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Nyt netværk Nyt netværk

Havde besøg af Yousee fordi jeg har afmeldt min fastnet telefon og så skulle de sætte et helt nyt system op da jeg har Internet hos dem.

Fantastisk service - hyggelig fyr som rodede hjemmevant på mine servere og Clienter.

Senere fandt jeg så ud af at lige meget hvad jeg gik ind på så var der ballade med Firefox med at jeg skulle anerkende siden for der var nogle certifikater som ikke var i orden.

Jeg dumme kunne ikke lure problemet som viste sig at være såre simpelt nemlig at uret stod forkert som 2008 og det siger sig selv at alle certifikater så er ugyldige på forskellige sider.

Efter at have synkroniseret uret så køre det hele som en drøm...

Flov....ja for fanden, for som teknisk indenfor it så burde jeg vide det men det må have været den sorte klap som gik ind forbi begge øjne.

efter det så har jeg den hurtigste motorvej på internet. wow

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt netværk
  • #2   25. mar 2017 Claus

Jeg er stadig forvirret over at et nyt netværk skulle ændre på tiden, det var nok derfor jeg ikke opdagede problemet. Mine servere har ikke batteri for det har jeg lavet om på ved at lave en lille finesse så er jeg fri for at skifte dem. Bios på alm pc'er er afhængig af et lille batteri og utroligt man ikke har ændret den praksis i dag.

en anden ting var at min firefox addblock på en måde ikke virkede - så jeg installerede den igen og så kørte det.

• #4   25. mar 2017 Jeg havde også et problem med min pc forleden dag. Skærmbilledet i word så fuldstændig forkert ud. Jeg var alle mulige indstillinger igennem, men kunne ikke finde fejlen. Lige før jeg skulle til at spørge om hjælp, så jeg at sidestørrelsen var blevet ændret til 150 %. Da den kom tilbage, var alt som det skulle være.

• #5   25. mar 2017 ja Erik

Det er mange gange de mest indlysende småting man ikke ser. Folk er for hurtige til at lave gendannelser, som i flere tilfælde laver mere rod end løser problemet.

• #6   25. mar 2017 Er det bare fibernet du har fået installeret smiley

• #7   25. mar 2017 jetset

Det er nye kabler overalt + en ny trådløs router, i mit område er det stadig kobber.

Fibernet er at foretrække da de kan have en meget større hastighed, men det er ligegyldigt da jeg kun senere skal trække på mine servere i Udlandet som indeholder virtuelle miljøer hvor man kan teste ens software som produceres.

• #8   25. mar 2017 Ja, fibernet er genialt og lynhurtigt, det har jeg smiley

• #9   25. mar 2017 heldige tøs smiley

• #10   25. mar 2017 FF kan ikke køre TV2 play og melder fejl. Irriterende de ikke har fået det ordnet endnu.
    GC kører fint, men jeg foretrækker FF.

• #11   25. mar 2017 I aftes gik jeg ind på TV2 play, og jeg fik også melding om, at det ikke vil køre på Firefox, men kørte udmærket på Google.

Vi har haft Yousee i flere år, og har været rigtig godt kørende, både med TV og data. I øjeblikket kører det 90/5.

• #13   26. mar 2017 300 bit, yousee, me?

• #14   26. mar 2017 300 Mbit/s = 37.5 Mbyte/s

8 bit = 1 byte,

Og ja yousee har allerede den mulighed.

Men det afhænger om det er kablet eller wifi, er det trådløs så daler hastigheden alt efter router og netkort - så vidt jeg er informeret,

• #15   26. mar 2017 Kirstine

elsker FF før var jeg så streng med at det skulle være xplorer, men da det viste sig at FF var meget bedre til mange ting måtte jeg overgive mig og nu er jeg stor fortaler for FF også fordi de har en masse addon som er smertefri at installere og kun vare få sekunder.

• #16   29. mar 2017 FireFox'en er genial, men den er også langt tilbage i tiden i familie med Netscape Navigator, som også var en super browser på sin tid.

Desværre kom Microsoft med sin indbyggede version af Explorer, og det betød, at Navigator forsvandt ud i mørket.

Senere blev resterne opslugt af Mozilla, og dermed ligger Navigators gener i baggrunden af ildræven.

Tillykke med det nye netværk, polysl

• #17   29. mar 2017 okay, bruger også FF.
    Lige et OT
    Hvordan f..... afinstallerer man Skype fra android?
    Mener ikke det var præinstalleret i min Samsung tablet.
    Jeg får kun muligheden til at opdatere.
    Har søgt instillinger uden held. Søgt i appmanager og stadig kun mulighed for at opdater. Selvom flere youtubevideos mener det er der muligheden er????

Kommentér på:
Nyt netværk

Annonce