Nyt netværk Nyt netværk
Havde besøg af Yousee fordi jeg har afmeldt min fastnet telefon og så skulle de sætte et helt nyt system op da jeg har Internet hos dem.
Fantastisk service - hyggelig fyr som rodede hjemmevant på mine servere og Clienter.
Senere fandt jeg så ud af at lige meget hvad jeg gik ind på så var der ballade med Firefox med at jeg skulle anerkende siden for der var nogle certifikater som ikke var i orden.
Jeg dumme kunne ikke lure problemet som viste sig at være såre simpelt nemlig at uret stod forkert som 2008 og det siger sig selv at alle certifikater så er ugyldige på forskellige sider.
Efter at have synkroniseret uret så køre det hele som en drøm...
Flov....ja for fanden, for som teknisk indenfor it så burde jeg vide det men det må have været den sorte klap som gik ind forbi begge øjne.
efter det så har jeg den hurtigste motorvej på internet. wow
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Jeg er stadig forvirret over at et nyt netværk skulle ændre på tiden, det var nok derfor jeg ikke opdagede problemet. Mine servere har ikke batteri for det har jeg lavet om på ved at lave en lille finesse så er jeg fri for at skifte dem. Bios på alm pc'er er afhængig af et lille batteri og utroligt man ikke har ændret den praksis i dag.
en anden ting var at min firefox addblock på en måde ikke virkede - så jeg installerede den igen og så kørte det.
dec 2014
Følger: 25 Følgere: 14 Emner: 15 Svar: 598
dec 2014
Det er mange gange de mest indlysende småting man ikke ser. Folk er for hurtige til at lave gendannelser, som i flere tilfælde laver mere rod end løser problemet.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.941
dec 2014
Det er nye kabler overalt + en ny trådløs router, i mit område er det stadig kobber.
Fibernet er at foretrække da de kan have en meget større hastighed, men det er ligegyldigt da jeg kun senere skal trække på mine servere i Udlandet som indeholder virtuelle miljøer hvor man kan teste ens software som produceres.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.941
dec 2014
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
GC kører fint, men jeg foretrækker FF.
dec 2015
Følger: 13 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 241
Vi har haft Yousee i flere år, og har været rigtig godt kørende, både med TV og data. I øjeblikket kører det 90/5.
dec 2014
dec 2014
8 bit = 1 byte,
Og ja yousee har allerede den mulighed.
Men det afhænger om det er kablet eller wifi, er det trådløs så daler hastigheden alt efter router og netkort - så vidt jeg er informeret,
dec 2014
elsker FF før var jeg så streng med at det skulle være xplorer, men da det viste sig at FF var meget bedre til mange ting måtte jeg overgive mig og nu er jeg stor fortaler for FF også fordi de har en masse addon som er smertefri at installere og kun vare få sekunder.
feb 2017
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 218
Desværre kom Microsoft med sin indbyggede version af Explorer, og det betød, at Navigator forsvandt ud i mørket.
Senere blev resterne opslugt af Mozilla, og dermed ligger Navigators gener i baggrunden af ildræven.
Tillykke med det nye netværk, polysl
dec 2014
Lige et OT
Hvordan f..... afinstallerer man Skype fra android?
Mener ikke det var præinstalleret i min Samsung tablet.
Jeg får kun muligheden til at opdatere.
Har søgt instillinger uden held. Søgt i appmanager og stadig kun mulighed for at opdater. Selvom flere youtubevideos mener det er der muligheden er????
Nyt netværk