353 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

chris o
chris o
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 23

Hakken i spil.. Hakken i spil..

Hej..

Når jeg spiller spil, som Counter Strike, Need Foor Speed, og andre lidt krævende spil, så hakker det derud af så det næsten ikke er til at have med at gøre)-:

Men hvad er det der mangler for at det kan kører flydende?

Det jeg ved om pc´en er flg..

2 ghz processor
1024 mb ram
Mere end rigelig harddisc plads..

Er det grafik kortet der halter? Hvor kan man evt finde ud af hvad det hedder? Så er der måske en af jer der kan fortælle om det er noget lo.... (-:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hakken i spil..
  • #1   4. jan 2008 kald cs krævende spil en gang til?
    kan være din fps i cs er skylden. og hvilke grafikkort har du ?

• #2   4. jan 2008 egenskaber på skrivebrod også instillinger så kan du se hvad du har

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

#3   4. jan 2008 Ved ikke hvilket grafik kort jeg har, det jeg tænkte der var nogen der kunne fortælle.. Altså hvordan jeg finder ud af det(-:

Ved at gå ind i indstillinger, på skrivebordet som du siger, så er det jo en "skærm menu" jeg kommer i?? Syntes ikke jeg kan finde de store oplysninger der..

• #4   4. jan 2008 genstart computer så, det står når du starter op smiley

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

#5   4. jan 2008 ca hvornår kommer det.. hehe.. Det står der jo ikke længe af gangen

• #6   4. jan 2008 tror det er det første på skærmen sort baggrund hvid tekst.

• #7   4. jan 2008 Rasmus J - gir ingen mening det du siger? . det vil stå der uanset hvad.

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

#8   4. jan 2008 Jeg kan ikke nå at se noget når den starter op)-: Kan jeg ikke finde det et sted under nogle indstillinger?

Men når nu cs så ikk er et krævende spil, burde det så ikke kunne rykke 100% rent med 2 ghz og 1024 mbr, hvis ellers grafik kortet var godt? eller er der andre ting der kan være galt?

• #9   4. jan 2008 Jeg kan kun konkludere at din computer ikke kan trække det, og der skal bl.a. skiftes processor, flere ram, og evt. andet grafikkort..

• #10   4. jan 2008 chris O
    hvilken processor er det ?

• #11   4. jan 2008 start > kør > dxdiag

der kan du se det meste

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

#12   4. jan 2008 min lille bror har bare en pc med ca 500 mbr.. den trækker det noget bedre end min?? så er det vel ikke ram den mangler?

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

#13   4. jan 2008 Ja der står en masse det er rigtigt!

Hvad skal jeg så se efter derinde??

Det er en intel celleron 2ghz processor

• #14   4. jan 2008 problemet er altså at der står "celeron" - den processor er til arbejde og klarer sig ikke godt til spil osv.

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

#15   4. jan 2008 Så der er ikke noget at gøre?? Andet end en ny computer hvis det er ?? )-:

• #16   4. jan 2008 M * - øhm skal jeg svarer nu ? Celeren duer ikke til spil ? lol . .. hmm
    P4 er lavet til programmering og det.
    amd64 spil cpu.
    er det nu sådan vi deler det op så ?

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

#17   4. jan 2008 Frost:

mener du den er okay eller??

• #18   4. jan 2008 Rasmus J - har godt nok aldrig oplevet det. står altid hvad gfk jeg har, og under egenskaber op skrivebord har det også stået altid. men det kan skifte fra comp til comp så eller person til person.

• #19   4. jan 2008 Frost? .
    Q6600

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

#20   4. jan 2008 Har prøvet det med grafikken, det bliver også bedre af det, men det er ikke så sjovt når grafikken er så grov at man kan tælle pix kornene hehe

• #21   4. jan 2008 chris O - ja, for cs er noget af det mindst krævende spil der findes.. du kan eventuelt få en til kigge på hvilke tidsalder drivers du har. også kan du evt få en til kigge på hvordan settings er i cs / nfs

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

#22   4. jan 2008 hvilken processor skal man så gå efter næste gang man skal skifte pc? Hvis det nu var med det man kan købe idag? Til rimelige penge!

• #23   4. jan 2008 M * - nu springer du helt op til nye cpu? . nu var jeg så smart at tage den der var i samme alder og tidsrum.

• #24   4. jan 2008 chris O - så det hen og have duo 2 core. og altid en Nvida graffikkort. . små 5000kr kan du nok få en lille gamer computer.

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

#25   4. jan 2008 det er også en rc simulator jeg har den er gal med, den kan lige gå rent når jeg tager alt grafik fra den, altså ingen farver eller noget.. men så er det ikke så sjovt mere.. Og det er ikke mere end et par måneder siden jeg købte denne pc brugt, og fik installeret xp på den, og div opdateringer

• #26   4. jan 2008 Frost? .
    Jeg er over den tid hvor man skal diskutere hvad der er til hvad..
    både amd og intel har lavet gode ting tilbage i tiden, men hvis han alligevel skal til at overveje ny pc, så er Q6600 slet ikke en slem løsning

• #27   4. jan 2008 Ja c2d er også udemærket

http://www.topdata.dk/product.asp?product=4510&sub=260&page=1

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

#28   4. jan 2008 Okay jeg takker for svarene.. Så kan det vidst ikke betale sig at købe noget til denne maskine..

Nogen der mangler en pc der næsten kan køre spil hehe

Kommentér på:
Hakken i spil..

Annonce