{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mac OS X Leopard?
  • mathias j
    mathias j Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 40 Svar: 84
    #1   18. jan 2008 Men man kan godt installere det på en normal pc . ik?

  • #2   18. jan 2008 leopard er det bedste styresystem overhovedet... men du skal overveje alle de ting du lukker for når du køber mac... mange spil og programmer er kun lavet til windows.... så skal du køre begge styresystemer...

  • #3   18. jan 2008 Du kan ikke køre mac styresystem på en alm. pc.
    NOOB


  • #4   18. jan 2008 Ja det er det bedste styresystem overhovedet . ha lige købt en mac med det på . dog er der der nogel spil du ikke kan køre men så skal du have det der boot camp eller hvad det hedder . men man kber heller ikke en mac for og game de stre spil . du kan jo ikke køre exe. porogrammer i det system . så skal du have to styresystemer

  • #5   18. jan 2008 Du kan godt installere Leopard på en PC.

  • #6   18. jan 2008 Niki F: NOOB selv! Kæresten har både kørt Leopard og Tiger på hans PC. Så Luk rumpen smiley

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #7   19. jan 2008 Er man super computernørd, kan OSX godt installeres på en PC, men let er det ikke.

    Jeg har Tiger på min mac, og på et tidspunkt opgraderer jeg nok til Leopard, men lige nu dækker Tiger mere end rigeligt mine behov.
    Det kan ikke køre alle de programmer vista/XP kan, da der nogle gange er programmer der kun er udviklet til de styresystemer, men har man en Intel Mac, kan man via Parallels elelr BootCamp (hvad man end foretrækker) afvikle windows, som var det en alm PC, og så kan man køre sine windows/PC-programmer på den måde.

    Men altså, OSX på PC, ikke muligt for almene mennesker.


  • #8   19. jan 2008 Tosse 2: Jeg er ikke "nørd", men kan da få det til at virke på PC. Kæresten er nørd og som du kunne læse har han haft gang i både Leopard og Tiger på PC smiley

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #9   19. jan 2008 Lidt nørdet (og ulovligt) er det da:
    http://au.youtube.com/watch?v=41Z0FJYBd5U
    http://www.osx86project.org/


Kommentér på:
Mac OS X Leopard?

Annonce