Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hmm døgnrapporter
  • #1   18. mar 2007 neej ville bar læse hvad der stod om min kammerat. det var fordi vi var til håndbold afslutning så havde vi drukket siden kl 3 om eftermiddagen og vi skulle op og mødes med de andre kl 19 altså hele mit hold havde drukket siden kl 3 det var alle de andre ældre hold.. så d kl nærmede sig halv 1 og vi havde sendt de første hjem trode vi os han var taget hjem så vi tog stille og roligt i byen smiley men så kl 3 kom hans storebror ind på dampmøllen og spurgte om jeg havde set ham.. men jeg var stiv og sagde bare nææææææææææeeej ikk lii de sidste par timer tror jeg.. men så vågnede jeg ved at jeg kunne hører en helikopter der fløj meget lavt over vores hus så jeg stod op og kiggede ud af vinduet.. det var sådan en stoooor grøns svin, men så trode jeg bare det var en øvelse eller sådan noget.. men så stod jeg op kl 9 fordi jeg kunne mærke der var noget galt.. så fortalte min far at de først havde fundet ham nu og politet havde ledt hele natten med hunde, helikopter osv.. så havde han gået en 3-4 km i lortevejr til der hvor vi var arbejder (fiskehuset) så havde han bare puttet sig der men helt tilfældigt kom der en forbi og fandt ham

Kommentér på:
hmm døgnrapporter

Annonce