{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Janni A
Janni A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Ipod under gendannelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Ipod Nano 2. gen.

Har ikke brugt den et par mdr. og nu når jeg vil overføre nye sange fra Itunes siger Itunes at min Ipod er under gendannelse og at jeg ikke kan bruge Itunes før jeg har gendannet Ipod'en.
Dette ønsker jeg ikke da jeg så sletter de 'ret så mange sange' jeg efterhånden har fået lagt ind på den.
Hvad gør jeg???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ipod under gendannelse
  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #1   30. jan 2008 Den sletter jo alligevel de sange på iPoden der ikke ligger i iTunes...
    Gendan den og overfør de sange du vil have. Hvis du tidligere under indstillinger i iTunes har valgt hvilke sange og spillelister der skal overføres til iPod'en så husker den disse sange.

• Janni A
    Janni A Tilmeldt:
    jan 2008

#2   30. jan 2008 Problemet er bare at jeg har overført sange fra to forskellige computere.
    Dumt ved det...
    Så det er ikke lige løsningen for mig. Desværre.
    Ellers tak for forslaget.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #3   30. jan 2008 Hvordan fanden har du kunnet det? Normalt kan en iPod kun sunkronisere med et iTunes bibliotek. Altså kun fra en computer. Sætter man den til en anden computer, end den man plejer at synce med, sletter den de sange der ligger på iPoden og lægger sange fra den fremmed computer på...

• Flopstar .
    Flopstar . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 118
    #4   30. jan 2008 man kan jo få programmer så du kan bruge ipod´en som hvilken som helts anden mp3 afspille altså også muligheden for at overføre fra flere computere..

• Janni A
    Janni A Tilmeldt:
    jan 2008

#5   1. feb 2008 Tak for foreslagene, men jeg har gendannet og lagt sangene ind på ny.
    Det var hurtigere.

Kommentér på:
Ipod under gendannelse

Annonce