{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Tredieparts høretelefoner til iphone? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har kendskab til nogen gode og forholdvis billige høretelefoner som umiddelbart virker med min iphone? Den har jo som bekendt et lidt nedsænket "bøsning".
Jeg gider ikke løbe rundt med en adaptor som en stikker op eller gør ledningen lænegere og mere kluntet.
I det nye gear blad kan man læse at de mener at sennheiser cx300 virker dertil, men så vidt jeg kan se har den et vinklet stik og jeg mistænker dem for at have lavet en fejl?
Jeg vil maksimalt give 500kr og jeg ønsker nogen små og godt lydisolerede høretelefoner med en del bas (eller så meget som man nu kan få fra den størrelse.
Så endelig til spørgsmålet, er der nogen der har nogen gode bud i pris klassen?

PS er klar over at det måske ikke er det bedste sted at spørge..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tredieparts høretelefoner til iphone?
  • #1   9. feb 2008 er der ikke en brugsforvirring med

• #2   9. feb 2008 Thimmfoto, jeg husker faktisk ikke hvordan jeg gjorde det, men der er en indtilling et sted der gør at man tager kontakter derfra..

stefang: det har intet med sagen at gøre, apple ser vist helst at man bruger deres høretelefoner og det vil jeg godt undgå da de er ret dårlige..

• #3   9. feb 2008 Jeg har et sæt cx 400 - Ny og ubrudt liggende, dog uden forlænger kabel - Men det er langt nok ihvertfald.

De sidder KANON i ørene, Lukker HELT tæt - Og så er der er god lyd, og kanon go bass i smiley

Skriv pb hvis det har interesse smiley

Kommentér på:
Tredieparts høretelefoner til iphone?

Annonce