Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPod: Touch vs. Classic
  • #1   10. feb 2008 Hvis du har brug for de 80gb plads så behold din classic.. Hvis du har mange billeder og tager mange billeder du kan vise frem og hvis du har wifi der hjemme, er en touch super fed.. men ellers ser jeg ingen grund til at skifte..

• #2   10. feb 2008 har 104 musikvideoer..
    har lige købt en 320GB ekstern harddisk.. smiley det er svært

• #3   10. feb 2008 Tjae der er jo for og imod.. plads vs. lækker skærm og muligheden for at gå på nettet via wifi..
    Har en iphone og bruger den faktisk endel på nettet, rart når man ligger i sengen eller bare er for doven til at tænde computeren..
    Men hvis man skærer ind til benet er det så ikke meningen at man skulle kunne høre musik på den og intet andet? og 16gb er ikke alverrden, så tror jeg ville beholde den gamle..

• #4   10. feb 2008 tænker også på wifi smiley

fx, har jeg haft en iPhone (1 uge ca, efter den kom ud, fik min mosters, der havde købt den i US, med Vodafone abb.) og blev skuffet :S

• #5   10. feb 2008 2,4 GB musik
    4 GB video :S

• #6   10. feb 2008 det er jo et spørgsmål man må stille sig selv.. hvad har man brug for.. jeg har en nano lige nu på 8 gb.. har haft en mp3 på 20 giga.. men altså jeg har små eksterne harddiske til det andet.. så jeg personligt selv vil have en touch snart.. da jeg sys den er vildt blæret..

• #7   10. feb 2008
    Guru Habal Prahlad Of India ! .

hvorfor blev du skuffet over det..

• #8   10. feb 2008 det var ikke det jeg havde håbet på..
    har haft teo. blackberry. pda'er osv..
    men iPhone kunne ikke måle sig med fx min sidekick..

den bedste mobil jeg har haft, som jeg bruger nu: Nokia N70,.. snart 2 år.. derfor jeg vil have en touch til alt andet end mobil og cam..

iPhonen har også for lidt plads :S

• #9   10. feb 2008 så må du rydde lidt op på den smiley

man høre vel max sådan 30-40 numre og et par videoer så det er bare at rydde lidt op

• #10   10. feb 2008 16GB..
    har 6,4 GB.. der er stadig 9,6 GB på en touch, tilbage.. det er hele scarface.. + lidt smiley

Kommentér på:
iPod: Touch vs. Classic

Annonce