{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  webcam på hp bærbar
  • nicki k
    nicki k Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #1   17. feb 2008 det er vista.. og er rpæcis som du skriver der

  • nicki k
    nicki k Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #3   17. feb 2008 ok,latterligt,men takker


  • #4   17. feb 2008 jeg har aldrig problemer med mit cam på min HP og køre på vista... men det har intet med vista at gøre jeres cam ikke virker... men jeres computer i skal downloade driver til cam... der skal i kontakte dem i har købt jeres computer hos...held og lykke til jer alle

  • #5   17. feb 2008 Ellers kontakt HP de er meget behjælpige.....evt tjek deres side for opdateringer.....du har oz et program på din maskíne der automatisk tjekker efter update

  • #6   17. feb 2008 Jeg har en HP TX1200, den lille bærbar hvor man kan dreje skærmen og Touchscreen og alt det halløj! jeg har vista på den og har også problemer med det indbygget webcam! nogle gange virker det og andre gange ikke! jeg har prøvet at skrive til HP og den kommer kun med deres latterlige svar! HAR DU OPDATERET DINE DRIVERS!! DAHHHH! ja gu har jeg da det, og skidtet virker stadig ikke! er ret skuffet over det cam i den!

    tror ikke jeg vælger HP næste gang selvom alt andet i den virker perfekt!


  • #8   18. feb 2008 Det er da rart at vide jeg ikke er den eneste med det problem! Jeg har været inde med min computer flere gange der hvor jeg købte den med de vil ikke gøre noget og når man ringer eller mailer til HP siger de bare man skal opdatere computeren. Men det virker kun første gang efter man har opdteret den hvis man er heldig! Synres det er for ringe af HP!!

  • #9   18. feb 2008 jeg har præcis samme problem, jeg e´har en HP dv6545 med vista... og hver gang jeg prøver med webcam i msn, tvangs lukker den msn ned...

    totalt skod.... og har bedt om hjælp ved hp... og det hjalp ikke, har prøvet at fjerne og installere msn igen, uden virkning...



  • #10   18. feb 2008 det er utroligt de ikke kan lave et cam der virker =(

  • #11   5. mar 2009 Har samme problem, er ved at blive sindsyg af det altså :s

  • #12   5. mar 2009 solgte min HP

Kommentér på:
webcam på hp bærbar

Annonce