7.144 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
PROBLEM med iPod Touch PROBLEM med iPod Touch
Hey. har sku lidt af et problem. har købt en iPod touch af en. kunne ikke sige nej til tilbudet. der var så en kode på da jeg fik den. kunne sagtens koden. og havde haft den igang og det hele. nu viser den at jeg skal have slået til iTunes. men problemet er bare at jeg ikke fik den opdateret på min egen computer og nu vil den slet ikke tilsluttes min egen computer. og ham jeg købte den af er ikke en jeg snakker med. hvad fanden skal jeg gøre? skal jeg jailbreake den? og kan man godt det uden at man kan noget med ipod'en overhovedet?
hjælp hjælp hjælp.
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 339
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 30
feb 2007
mar 2007
altså når jeg tænder ipoden står der "iPod er slået fra, Opret forbindelse til iTunes"
og når jeg så sætter den til computer siger min computer dette: "iTunes kunne ikke oprette forbindelse til iPod fordi den er låst med en adgangskode. du skal skrive din adgangskode på iPod, før den kan bruges med iTunes"
Men kan netop ikke skrive nogen adgangskode længere.
feb 2007
Din ipod slukker og kan ikke tændes efter det, så slutter du den til itunes og så skulle den meget gerne kunne gendanne den.
Men på eget ansvar:P
http://dermapthera.wordpress.com/2008/01/27/how-to-make-your-ipod-touch-in-dfu-mode/
mar 2007
jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
Problemet her skyldes heller ikke Hard/soft-ware fejl, men fejl40.
Havde Jesper købt sin iPod i en butik med garanti, ville han ikke være i samme situation som nu.
Jesper. Hvis du er sikker på den ikke er varm, er der 1 års garanti på den. 7010 2007 er hotlinen til apple.
feb 2007
PROBLEM med iPod Touch