7.144 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

PROBLEM med iPod Touch PROBLEM med iPod Touch

Hey. har sku lidt af et problem. har købt en iPod touch af en. kunne ikke sige nej til tilbudet. der var så en kode på da jeg fik den. kunne sagtens koden. og havde haft den igang og det hele. nu viser den at jeg skal have slået til iTunes. men problemet er bare at jeg ikke fik den opdateret på min egen computer og nu vil den slet ikke tilsluttes min egen computer. og ham jeg købte den af er ikke en jeg snakker med. hvad fanden skal jeg gøre? skal jeg jailbreake den? og kan man godt det uden at man kan noget med ipod'en overhovedet?
hjælp hjælp hjælp.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PROBLEM med iPod Touch
  • #1   26. feb 2008 kan du tænde den?

• #2   26. feb 2008 ja men der står at ipod er slået fra og jeg skal oprette forbindelse til iTunes

• #3   26. feb 2008 Har du prøvet at resette den sleep+home knap i ca. 5 sek

• #4   26. feb 2008 Ja har prøvet at reset den, men hjælper stadeig ikke. der står bare jeg skal sætte den til itunes. har prøvet lidt af det hele nu tror jeg.
    altså når jeg tænder ipoden står der "iPod er slået fra, Opret forbindelse til iTunes"
    og når jeg så sætter den til computer siger min computer dette: "iTunes kunne ikke oprette forbindelse til iPod fordi den er låst med en adgangskode. du skal skrive din adgangskode på iPod, før den kan bruges med iTunes"
    Men kan netop ikke skrive nogen adgangskode længere.

• #5   26. feb 2008 Prøv evt. det her.

Din ipod slukker og kan ikke tændes efter det, så slutter du den til itunes og så skulle den meget gerne kunne gendanne den.

Men på eget ansvar:P

http://dermapthera.wordpress.com/2008/01/27/how-to-make-your-ipod-touch-in-dfu-mode/

• #6   26. feb 2008 Martin K: Det virker nu. tak skal du have smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #7   26. feb 2008 Gigi: Tid til lidt matematik. Der er solgt et par hundrede tusinde iPods i DK. Sansynligheden for der er fejl på dem, er ligeså stor som på en Crative aller anden fabrikat. Så altså, er der med 100 fejl på creative MP3, er der mere end 10 gange så mange der oplever fejl på deres iPod, fordi der er solgt mere end 10 gange så mange af dem. Fejlprocenten er ganske ens.
    Problemet her skyldes heller ikke Hard/soft-ware fejl, men fejl40.

Havde Jesper købt sin iPod i en butik med garanti, ville han ikke være i samme situation som nu.

Jesper. Hvis du er sikker på den ikke er varm, er der 1 års garanti på den. 7010 2007 er hotlinen til apple.

• #8   26. feb 2008 Det var så lidt(:

Kommentér på:
PROBLEM med iPod Touch

Annonce