{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny comp , Hjælp til bundkort..
  • #1   5. mar 2008 Gerne kom med forslag til andre ting hvis i mener i ka finde noget bedre. Ca samme pris.

• micki m
    micki m Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 166
    #2   5. mar 2008 vil fårslå dig at købe et OC GFX isteddet.. koster næsten det samme..

(link fjernet)
    Bundkort:

(link fjernet)

godt nok msi men det fungere godt.. og prisen er god

• micki m
    micki m Tilmeldt:
    maj 2007

• micki m
    micki m Tilmeldt:
    maj 2007

#4   5. mar 2008 eller MSI' kortet... det er mere clocket...

• #5   5. mar 2008 Takker meget:).. Tror jeg undværer sli da jeg hellere fortrækker et godt grafikkort end 2 middel. Vil kigge lidt omkring. har hørt godt om corsair ram så tror det bliver dem.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #6   5. mar 2008 Daniel M ja eller også kan du istedet købe et magen til når den pc er ved at blive svag.

• #7   5. mar 2008 Ja ved det godt. Ka heller ik helt bestemme mig : )..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#8   5. mar 2008 det er et fedt bundkort smiley (link fjernet)

eller hvis det er lidt for meget, så
    (link fjernet) smiley oevejer selv det bundkort. smiley

• #9   5. mar 2008 hvorfor køber du DDR2 ram??
    Det er lidt dumt når der er DDR3..

har du bestilt ram ??

• #10   5. mar 2008 Se på pris forskellen mellem de ram. Overvejede selv ddr3 men indså det var dumt

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#11   5. mar 2008 Tonni J det er jo mega spild af penge. ddr3 bliver fuldstændig udkomkureret af ddr2 angående pris-ydelse.

• #12   5. mar 2008 DDR3 er jo så ikke spild af penge, det du køber nu er spild af penge, det er et allerede forældet system..

og priserne ligger fra 374kr for DDR3 ram..

Og de her er billige og så har du mulighed for at opgradere ramne senere til nogen 1333 fks..
    (link fjernet)

• #13   5. mar 2008 Det er 1333 mhz ram det der, fik bare ikke lige rettet teksten ordenligt. =)

• micki m
    micki m Tilmeldt:
    maj 2007

#14   5. mar 2008 OMG Tonni J
    lidt ligesom DDR var bedre end DDR2 ved samme hastighed er det det samme ved DDR2 vs. DDR3

DDR2 1X2 Gb koster omkring 3-400kr..
    ingen må være så dumme at betale 3 gange så meget for ingen gang 10% extra ydelse

Og plus han skal ud og bruge ekstra penge på et DDr3 kompertibelt motherbord.. ( Spild af penge)

• #15   5. mar 2008 Micki W: Hvad hastighed tror du så de køre??

Men det er op til enhver person, jeg ved hvis jeg købte ny computer ville jeg satme også sørge for at den er fremtids sikret i stedet for at være en nærrig røv og købe noget som faktisk er ved at være forældet...

og et budkort som kan tag DDR3 koster ikke mere end alle andre!
    bundort med DDR3 undersøttelse koster fra 700 og op efter..

Men gør som i vil, spild jeres penge, i stedet for at købe noget som kan bruges i længere tid..
    På et tidspunkt bliver man nød til at opgradere til DDR3...

Kør jeres eget løb.. jeg bestemmer jo ikke over jer, men de småpenge det koster ekstra er sku det værd..

• micki m
    micki m Tilmeldt:
    maj 2007

#16   5. mar 2008 Tonni J

For det første hander alt ikke kun om hastigheden ( Mhz)
    for det meste har teknologien bagved meget mere at sige( Dog ikke i dette tilfælde hvor de to teknologier yder stortset ens..

Hvad fanden snakker du om med fremtidsikret ????

hverken styresystemer, spil eller applikationer kræver en bestemt type ram ....
    og ydelses messigt er det minimal ydelse mod Maximal Pris..
    så ser heller ind i fremtiden, og venter til de koster det samme som DDR2 så kan man begynde at overveje et skift..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#17   5. mar 2008 Tonni J lol, prisen på ddr3 ram falder jo kraftigt, så hvis du køber ddr3 nu så har du ivertifaller spildt penge!

• #18   5. mar 2008 Nu må man sku lige!!!

Det vil sige at der ikke er forskel fra 800Mhz til 1333Mhz-1600-1800Mhz når det er ram??
    Tror i ikke at spil bruger ens ram eller hvad!

Bare glem det, jeg gider ikke diskutere det, og i gør bare som i løster..
    Hvis i tror det er dyrt 1400kr for et par ram hvad var DDR2 så da det udkom, og stadig HAR det STOR indflydelse på spil nu om du køre DDR1 eller DDR2 ram nu!!
    Hvordan tror i fremtiden vil blive??

Men som sagt gider jeg ikke diskutere det, jeg kigger ikke her ind mere.. I må selv ligge og rode med det...

• #19   5. mar 2008 Jo jo men tænk nu på den måde at. Jeg bruger 6-700 kr på 4 gb ram. om 1 år ka jeg købe de ram du mener til 6-700 for 4 gb. Og de ddr2 ram ka jo sagtens følge med i 1-2 år

• #20   5. mar 2008 Daniel M: Så skal du så også lige have nyt bundkort på det tidspunkt også.. Hvor meget har du så sparet..

Jeg siger ikke du skal købe det, men jeg vil ikke spare på sådan noget..

Gør som du vil, jeg vil ikke blande mig i dine eller andres beslutninger.. Jeg har mine meninger med hvad jeg syntes der kan betale sig, og i har jeres..

• #21   5. mar 2008 Til den tid er der alligevel noget bedre og billigere bundkort. Ka også købe et bundkort med både ddr2 og ddr3 kompitabel hvis det var. Self har man altid forskellige meningener. Men nytter da ik noget at få den negative holdning på , bare fordi andre har andre meninger.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#22   5. mar 2008 altså ddr3 ram yder mere, men som prisen er nu, så får man man intet ud af at købe de stænger..

pris til ydelse er simpelhen for stor. og pris til ydelse vs. pris til ydelse på ddr2 er også for stor.

der kommer til at gå nogle måneder før at ddr3 sådan rigtigt slår igennem..

• #23   5. mar 2008 Det vare ikke længe før bundkortet fra Asus udkommer med understøttelse af DDR3 1800Mhz udkommer, når de kommer, falder priserne med garanti, og de fleste seriøse gamere bliver nød til at skifte til DDR3 for at kunne være med på de nyeste spil i høj details...

Ram er en STOR del af spil, da det er dem der sørger for at loadtiden ikke er så lang.. Hvis man har for få og langsomme ram vil spille "hakke" konstant. Hvilket allerede er ved at ske i nogle nye spil.. Der er 2GB 800Mhz ram ikke nok, og man skal derfor engen have 4GB eller nogen med hurtigere Mhz samt lav Timings.. I slutningen af dette år vil jeg væde med at de spil der er udkommer på det tidspunkt stortset Kræver DDR3 pga den store mængde data'er der skal indlæses i spil..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#24   5. mar 2008 Tonni J arg så slemt tror jeg nu ikke det bliver. :S rigtig det er godt med mange ram. men man vil nemt kunne overleve uden ddr3. spil som 1,6 kan jo stadig spilles med ddr ram. der går lang tid får det blive en nødvendighed at have ddr3 ram...

det er også lang tid siden de første ddr3 bundkort kom.

• #25   5. mar 2008 Ska også ha 4 gb som jeg skrev : )

• #26   5. mar 2008 Ja counter strike 1.6??
    nu det jo de nye spil jeg skriver om.. ikke cs for det kan min gamle comodore jo næsten køre..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#27   5. mar 2008 Tonni J men det skal stadig spilles selvom der er kommet ddr2!
    -.-'

og tror næppe der komme spil i år der er så vilde at det kræver ddr3 ram..

• #28   5. mar 2008 gør som i vil..

• micki m
    micki m Tilmeldt:
    maj 2007

#29   5. mar 2008 i er altså helt skudt....

Ram Bruges som mellem lager i en pc..
    2 Gb er rigeligt. til alle de store spil F.eks Crysis.
    Der er typisk noget galt med dit GFX hvis dit spil begynder at hakke ( hvis man deler det op står Ram hastighed ca for 10% at computerens performance i spil.. så ser ingen grund til at smide flere 1000kr efter minimal ydelses forøgelse..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#30   5. mar 2008 ligesom med oc. INGEN seriøs overclocker ville bruge 4gb ram. 2x 1gb er det bedste ;).

Kommentér på:
Ny comp , Hjælp til bundkort..

Annonce