474 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
tip til opgradering fake? tip til opgradering fake?
0 synes godt om
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
1. Den kan bruges på flere pc-er
Her afsløres svindlen, da det jo ikke giver mening at købe som der skrives 5 stk, hvis man bare kan nøjes med en og så selv kopierer indhold til andre USB.
2. Kan bruges på pc-er uden harddisk, er i stykker, eller ikke virker
Igen afsløres svindlen, da cloud computere booter til Internettet, samt at ingen kan vide hvorfor ens pc ikke virker og derfor ikke kan lave software som fikser det.
3. den kan boote på 5 min i stedet for flere timer ???? igen dummer de sig - ingen pc bruger timer for at boote. Win10 tager ca. 3 min som min.
så ja - det er mega fup....selv dem som skriver i kommentar sporet er enten blevet fuppet eller selv en del af fuppet.
I realiteten booter du til en gratis version af Linux på usb - som bekendt jo er hurtigt at boote fra - men det hjælper jo ikke dem som har win. Ydermere kunne man selv lave den boot usb selv for 25 kr.
Kirstine
Hold nallerne fra det svindel.
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
dec 2015
Følger: 13 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 241
(Der stod intet om Corona-virus)
MEN det der stod i adressefeltet så lidt suspekt ud.
Det blev slettet, og så fandt jeg mit antivirusprogram, for at se om der var opdateringer. Det var der dog ikke, for programmet står til at opgradere automatisk.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 15 Svar: 186
Men den er jo baseret på Linux, og er man ikke kendt med Linux, og det er jeg ikke, så får man problemer, men en Linux nørd kan givet få meget glæde af den, men han køber den næppe da han selv kan lægge et lille Linux program på en USB nøgle.
Når det her kan lade sig gøre er det nok fordi Lunux systemerne teknisk nok må siges at være Windows programmerne overlegene.
Nej det er ikke fup, og mangler man en ekstra Pcer, er det en mulighed til at give en ophugnings klar Pcer nyt liv til små penge.
I øvrigt er det ikke muligt at kopier denne USB nøgle, den er låst på en eller anden måde.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Jeg har ikke oplevet en USB som jeg ikke kan kopierer selv om den er "låst"
Men som sådan giver det ingen mening da man selv kan lægge en gratis version af Linux på en usb.
Hvad jeg mener er fup er at man skriver den kan lave en pc som er i stykker -
Læs linket og prøv at forsvar det der skrives...
En købte prototyperne for 2.712 kroner. - den kan laves gratis hvis man har en USB
hvad vi ser at nogen score penge på folks naivitet og uvidenhed og at Linux som er på det usb er gratis.
Man laver en autorun.inf fil som indeholder:
[autorun]
open=setup.exe
Som starter linux op når man booter fra USB.
tip til opgradering fake?