974 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

Bilstereo: HVilken forstærker til 1000 Bilstereo: HVilken forstærker til 1000

Heej

Har spurgt på bg, men er der lidt dødt derinde..

Hvilken forstærker til maks 1000kr er bedst ?

Har allerede pioneer deh4900

Har seks højttalere i bilen, hvoraf to i hattehylden er på 500w hver (står der).. Resten er muligvis bare standart..

Samt en 12" DEC bassenhed. (spiller sku godt)

Kender en som har denne: (link fjernet)

Til 500kr ? Skal jeg slå til ?

Jeg har virkelig ikke mange penge. Så det skal sku være billigt.

Jo billigere jo bedre, nærmest.. Vil helst kun købe brugt af personer jeg kender..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilstereo: HVilken forstærker til 1000
  • #1   4. apr 2008 Hvad med den som jeg linker til ? Tror du den er god nok ?

• #2   4. apr 2008 Ja køb hans. Til 1000 kr kender jeg faktisk intet godt : )

• #3   4. apr 2008 okay, det vil jeg da gøre så..

• #4   4. apr 2008 Men ville personligt selv vente : ) .. Til 2000 kr er det en helt anden snak der findes mange i den prisklasse. Især 3000 der ka jeg finde meget godt.

• #5   4. apr 2008 carsound har nogle gode tilbud på nogle forstærkere hvis det er?

du kan sgu ik få det vilde til 1000 kr smiley sry to say it, ville også vente lige en måned eller 2 med det..

• #6   4. apr 2008 Naarh, ved godt at jeg nok ikke får det bedste af det bedste.. men må sku sætte et maks.. Ellers løber det bare op igen..

Har lige købt bil.. Startede med maks 30.000kr, endte på 53000kr. dooh.. Skal derfor være billigt, så jeg har råd til andet også.

• #7   4. apr 2008 jamen hva skal det bruges til? techno? Rap ? Rnb House? og ska lyden være god osv? eller skal det bare spille så du har musik?

for hvis det bare skal spille så det bare sige til forhandleren hey jeg har 6 af de her højtalere jeg skal ha en god forstærker, til 1000 kr eller under, (:

• #8   4. apr 2008 Hehe minder mig om den overgejled kamelæon farvede 206er med rumskørter osv. Og så kommer han med et boxter anlæg i den billige klasse nej nej nej ! : )

• #9   4. apr 2008 Det skal bruges til techno og rock mest.. Lidt rap.. Tror jeg køber Magnaten..

• #10   4. apr 2008 Peter E :

1: Hvilke højtalere har du i bilen ? Xzound eller noget kval ?
    2: Hvor mange enheder vil du køre over forstærkeren ?
    3: Hvor meget har hele anlæget kostet uden forstærkeren ? (Forstærkeren/ne er altid det dyreste)

• #11   4. apr 2008 Der er Audio X i hattehylden, ellers std..

Skal nok bare køre dem i hattehylden og bassen over forstærkeren.

Altså har købt pioneer til 1000kr (sparede 1000kr) samt bassen kostede 800 kr med baskasse (bare enheden alene står til 1600kr) købt brugt., Resten var i bilen da jeg købte den.

• #12   5. apr 2008 Hehe hvem har bestemt forstærkerne altid er det dyreste?

• #13   5. apr 2008 Købte magnaten.. HOLD kæft hvor det spiller godt ! Virkelig godt endda..

• #14   5. apr 2008 Lidt info på den sub der ? for den Magnat kan på ingen måde spille subben fuldt ud.. den forstærker der er alt alt for lille..

Daniel M : Det har dem der har rodet med anlæg rigtig mange år

• #15   5. apr 2008 og hvad er en DEC sub ? smiley Der findes ikke så meget om den på nettet nemlig smiley faktisk ingenting smiley

• #16   5. apr 2008 Øhm, ved ikke lige med den sub. Kunne heller ikke finde noget om det.. Men vist 300 rms watt . (ved ikke helt) Pisse dyr fra ny.

Ved ikke om den spiller den fuldt ud, meeen det er ihvert fald nok.. Kææft en omgang bass.. Nummerplade og alt andet var sku ved at falde af..

Fik go respons til træf her i aften..

• #17   6. apr 2008 Peter F : Tag et par billeder af bilen og opret et album med den smiley og anlægget så vi kan se smiley

• #18   6. apr 2008 Christian sjovt nok. Har set mange hvor headunit er dyrere end 2 forstærkere ; ) ..

• #19   6. apr 2008 Rolig nu. Du spiller med en 4*50 rms watt så tvivler på det er sååå vildt heh.

• #20   6. apr 2008 Eller for den sags skyld composæt, så det med forstærkerne har jeg godtnok aldrig hørt heh..

• #21   7. apr 2008 Daniel M : Jeg spurgte ikke hvor dum du var vel ? smiley jeg har jo også set en forstærker til 150k så for den pris kan du købe mange HU's..

En forstærker skal helst passe til det hele og derfor bliver de meget hurtigt de dyreste når man bygger anlæg

• #22   7. apr 2008 Så så ingen grund til at blive personlig.

• #23   8. apr 2008 Gør jeg skam heller ikke smiley Men alle der har leget med bilstereo ved at ordentlige forstærkere er det vigtigste og også det dyreste og anskaffe sig smiley

• #24   8. apr 2008 Gør de? ska jeg finde de første 10 biler på bg hvor composættet er dyrest? .. har godtnok aldrig hørt den teori før må jeg indrømme. Self drejer det om at ha gode forstærkere, men ingen siger da de behøver være dyrest.

• #25   8. apr 2008 Nu må i stoppe med jeres tvangs tanker.. jeg siger ikke de SKAL men ER som regelt dyrest... og jeg snakker jo ikke om den skal koste 50.000,- men køber du en OK sub til f.eks 12-1500,- så koster en forstærker der skal trække den op omkring 2000-2500,- dvs så er den jo dyrest.. jeg snakker jo heller ikke om den skal være dyre end hele anlægget til sammen.. folk gør sig nogle tanker engang imellem hvor de lige burde tænke sig om en ekstra gang inden de åbner munden.. så læs og lær istedet for at mene du kan købe Rainbow komponent og koble det op med en Xzound forstærker.. duer ikke.. Bilstereo spiller kun 100% som det skal hvis man ikke blander mærker sammen.. har man rainbow komponentsæt skal man helst ha en rainbow forstærker for at få bedst lyd.. godt så..

• #26   8. apr 2008 Forstærkeren/ne er altid det dyreste sagde du. Så du må lære at formulere dig bedre første gang.

• #27   8. apr 2008 Det er de også.. de er altid dyre end en sub hvis det f.eks er det man skal bruge dem til.. og de er også dyre end komponentsæt i bilen.. så derfor er forstærkeren/ne altid dyrest.. og folk der køber pisse dyre komponenter og så en Xzound forstærker til at trække dem burde ha tæst med et koben, for det gør man bare ikke smiley

• #28   8. apr 2008 Sådan ka du ik dele det op. kommer an op hvilken opsætning. Et 11000 dyrt composæt , ka self sagtens spille godt på en 5000 kr forstærker. Og næste gang du diskutere, så ska du ik skrive hvor dum , du åbenbart synes jeg er ; ) ...

• #29   9. apr 2008 Daniel M : Og hvor mange mennesker køre rundt med et 11.000,- komponentsæt i bilen ? tænk dig lidt om mester smiley folk der gør det har forstækere for over 11k også..

• #30   9. apr 2008 Som sagt kom med noget bevis på den påstand .

• #31   9. apr 2008 Kender en med et rainbow composæt til 11000 og han har 2 audison forstærkere til 10.000 ialt. Så den holder ikke den teori. Heh jack b jaah altså grænsen gik da han skrev hvor dum han mener jeg er : ) ..

• #32   9. apr 2008 Jamen selvfølgelig har i en masse venner der har elle de dyre komponenter smiley gu har i ej smiley

Og Jack B : Nu du er så rapkæftet.. hvis der nu stod jeg kom fra Grønland, ville du så også tro på det ? helt ærligt mennesker.. i ved jeg har ret, så drop i bare jeres dum-smarte bemærkninger.. i kommer ingen vejne med at sidde og spille smart på andres bekostninger når i sikkert ikke engang har en bil.. eller når ja.. i har jo sikkert en Ferrari hver ikke ? nu må i holde op da..

• #33   9. apr 2008 Ja fordi får så meget ud af at lyve om det : / .. Indse da du har lavet en fejl, vi alle siger noget forkert jo ; ) .. Du ska bare ik sige jeg r dum , især ik når jeg har ret : ) . Forstærkerne r tit set dyrest men ingen siger at sådan SKAL det være vel ? ..

• #34   11. apr 2008 Jack B : Ej hvor fedt.. eller det der.. fint jeg giver mig lidt og siger, jo han har da et fedt komponentsæt i bilen, men der er forstærkeren sq også tæt på at være dyrest.. og nej jeg skal ikke stoppe her.. den eneste grund til i ikke stopper er fordi i køre rundt med Thansen forstærkere i bilen.. pisse irriterende folk tror de ved så meget så meget om den slags her.. jeg har sq været i det game her længere en du har haft kørekort, så skulle jo nok mene jeg ved lidt om det jeg siger smiley

Dalle " : Jeg har heller ikke sagt de SKAL være dyrest.. du læser en tekst, laver den om i dit lille søde hoved og forstår den 100% forkert.. du er den type der skal ha alt skåret ud i pap.. røv irriterende menneske..

• #35   11. apr 2008 Tror du ska stoppe nu inden du kommer alt for godt igang ! Du skriver forstærkeren altid er det dyreste, derfor må det også betyde du mener de skal være dyrest. Har holdt en god tone , men du er godtnok ik den stiveste pik i saunaen. Og ligesom jack har jeg rimelig styr på hifi især indenfor bil. Så du ka ik bare komme og sige noget uden at ha noget bevis for det.

Kommentér på:
Bilstereo: HVilken forstærker til 1000

Annonce