512 visninger
|
Oprettet:
Apple IPhone {{forumTopicSubject}}
Er der nogle ting som jeg skal være særlig opmærksom på med hensyn til køb af den?
Bruger i alle de funktioner som den egentligt indeholder? Tænker på internet primært!
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 235 Svar: 992
mar 2008
Følger: 1 Svar: 147
sms delen er fucking genial, jeg har nemmere ved at skrive sms på den frem for på alm. mobiler, og sms'erne fra samme person ligger under hinanden når de modtages så det ligner bare en samtale over msn, så hvis du er i tvivl om hvad der er skervet tidligere i samtalen scroller du bare op istedet for tilbage og læse 5 forskellige sms'er igennem.
bruger manualen der kommer med telefonen er ret ubrugelig, men nok nødvendig i usa. Oversat fra engelsk: telefonen må ikke kastes ned i gulvet, væge eller ud af vinduet. må ikke nedsænkes i vand, puttes i opvaskemaskinen, tørretumblen ovn, gas oven, microbølge ovn eller ligende. må ikke blendes og derefter heller ikke fodres til hund, kat, lilebror eller andet levende.
telefonen er meget bruger venlig og logisk opbygget, efter du har sat med den 10-30 min. kan du det meste af telefonen.
Det er nærmert som at sidde med en lille computer hvis du savner noget som din gamle mobil kunne er det helt sikkert lavet en 3rd part program der kan det, ellers er der lavet en masse andre programmer til den.
guider til jailbreak og unlock kan du finde på http://iphone.vildmedmac.dk/ og www.iphoneguide.dk/
den har ingen 3g endnu, men har hørt det skulle komme om 1 måned eller 2, så hvis det er vigtigt for dig skal du vente med at købe den.
Apple IPhone