{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Ny com? hjæp! {{forumTopicSubject}}

Jah, står som sagt og skal ud og have fat i en ny computer, da min egen ikke kan trække nogle ny spil OVERHOVEDET! smiley

MEN hvad skal jeg vælge, og til en RIMELIG PRIS....??
Den skal være god, da jeg skal bruge den til at spille på:)
Nolge ideer? Evt LINKS...

Har ikke så meget forstand på det, så spørger jer om hjælp...

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny com? hjæp!
  • #2   3. maj 2008 Core 2 duo e6600 (Billig) Eller core 2 quad e6600 - Eller amd 6000+ x2.
    Og så 2gb corsair ram pc6400.
    En raptor 74gb disk (10000 rpm)
    Zotac 8800gt

• #3   3. maj 2008 Og husk Vista er NOOOgo !

• #4   3. maj 2008 Køb btw på topdata, de er de billigste smiley

• #6   3. maj 2008 Har hørt at i grafikkort kan man få både GT og GTX.. hvad er bedst?

• Olfert F
    Olfert F Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 114
    #7   3. maj 2008 74gb disk????

• #8   3. maj 2008 hvorfor ikke vista?

• #10   3. maj 2008 Olfert F - Det er jo system disk jo, han skal self have en lager disk ved siden af smiley

GTX er det bedste, men også klart dyerste...

Daniel-Alexander B , fordi det er noget lort rent ud sagt smiley Det kører som pis, bruger for mange resourcser smiley

Tag Xp professinel, det dur sgu smiley

• #11   3. maj 2008 Mange tak.. Har i evt link til nogle gode computere??

• #13   3. maj 2008 Damn 7000 sys jeg bare er mange penge:)

• #15   3. maj 2008 www.webco.dk hvad er så forskellen på Gamer ultra og Gamer power?? Altså er den til 5195 også god?

• Olfert F
    Olfert F Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 114
    #17   3. maj 2008 Ok. Jacob. Så er jeg med. Syntes bare i første omgang det lød lidt underligt.

• #18   3. maj 2008 Scott L
    har som sagt ikke særlig meget forstand på sådan noget.. Så tror desværre at det er udelukket:(

• #19   3. maj 2008 IGEN: på www.webco.dk hvad er så forskellen på Gamer ultra og Gamer power?? Altså er den til 5195 også god?

• #24   3. maj 2008 Men angående grafikkort!

Nogle der kan sige mig hvad forskellen præcist er på GT og GTX??

Er det spild af købe GT? Går jeg glip af noget hvis det er GT?

• #26   3. maj 2008 Hvilket grafikkort har du Mark D?

• #28   3. maj 2008 Men angående grafikkort!

Nogle der kan sige mig hvad forskellen præcist er på GT og GTX??

Er det spild af købe GT? Går jeg glip af noget hvis det er GT?

• #29   3. maj 2008 lool, hva er det for noget fis at fyre af??
    Jeg køre med vista, der er ingen problemer, og nej det er ikke dorligt til spil. Det køre for det første med DX10 og jeg har stadig ingen problemer med at køre spil, måske er der tale om folk bag skærmen der ikke kan finde ud af at bruge vista ordenligt..

MEN jeg siger ikke folk skal gå ud og købe det, da jeg har hørt der blever lavet et nyt system af microsoft snart.. Så det er nok lidt spild af penge, men på den anden side, hvis man vil have en gamer pc er det næsten en nødvendigthed for at få bedste kvalitet ud af spillene.. DX10

Jeg har hverken set, følt eller haft nogle ydelses problemer med vista, og jeg køre 64bit. Jeg kan da anbefale det, og det skal siges jeg har være MEGET skeptisk med vista lige fra det udkom.. Jeg har selv sagt det er noget værre lort, men som sagt køre jeg selv med det nu, da det er en nødvendighed hvis du vil have den bedste grafik kvalitet da det køre med DX10..

Folk der siger det køre af lort, har enten ikke forstand på at bruge vista eller også har de ikke en computere det kan køre det =)
    Og det er indiskutabelt!

Daniel-Alexander B: jeg har send dig en PM

• #30   3. maj 2008 Ok Tonni J..... Så må jeg hellere forhøre mig nærmere om det....'

Sorry men er ny her på Baboom.. Hvor ser man PM?:S

• #32   3. maj 2008 OK.... Men er det lidt spildt af købe GT? Går jeg glip af noget hvis det er GT?

• #34   3. maj 2008 Daniel-Alexander B: PM står oppe ved siden af "nye hændelser" fanen, der står "Beskeder" = PM

=)

Mark D: GT'eren kan du få med op til 1GB ram, så det er ikke helt korrekt det du siger..

Forskellen ligger på flere ting, hvor mange pipes kortet har, hastighedder, chip der er blevet brugt..

• #36   3. maj 2008 Mark D: var da så lidt =)

Men hvis man køber 2stk 8800GT kort som har 512MB GDDR3 ram så får du dem også med G91. Hvilket er godt da det har en lidt bedre ydelse fra G80 chippen..

Men Daniel-Alexander B: Læs den besked jeg har sendt til dig.. hvis du kan finde den =) hehe

• #37   3. maj 2008 Tak for info Tonni J! ... Skal lige forhøre mig lidt rundt omkring:)

• #38   3. maj 2008 det system som er kåret til det bedste af pengene er dette (og det er fra 3dmark/futuremark)

CPU- E8400 pris ca1200kr
    GFX- 8800GT ca 1500kr
    RAM- Corsiar XMS2 ca 300kr for 2GB
    bundkort- Asus P5xx
    resten 2000-3000kr

6000kr for en pc der kan trække ALLE spil på højeste (undtagen crysis) men det kan den klare på high smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #39   3. maj 2008 Hvis det skal være bærbar, så er den bedste Laptop Vista maskine man kan få, en MacBook Pro...

Kommentér på:
Ny com? hjæp!

Annonce