513 visninger
|
Oprettet:
Kig lige her - hjemmeside {{forumTopicSubject}}
Så er Hjemmesiden klar til jomfru turen. blver åbnet for første gang i offentligheden. plzz. gå ind og kig og giv ris og ros.
Mvh Tanja
http://www.freewebs.com/devildeunge
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 1.087
Sikkert ganske sjov for indforståede, men for folk der ikke aner hvem I er og hvad I laver, så er det knap så spændende. Måske der kunne tilføjes noget om det ellers.
Det der irriterende højreklik virker ikke på alle siderne, og alligevel heller ikke i FireFox og lignende.
Siden bærer præg af det er en gratis side, men hvis man ikke har noget imod det, er det jo helt fint.
Alt i alt en underholdende side i 5 sekunder. Så daffer man videre og har ikke noget at komme tilbage efter.
Ovenstående er baseret på en udenforstående kun.
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 68 Svar: 217
Vil gerne lave en rigtig fed side . men er ikke ekspert i det endnu.. men øver og øver og er da blevet en del bedre siden jeg startede på webbyen hehe ;).. men kunne godt bruge noget hjælp:)
Hvis du vil hjælpe mig vil jeg blive rigtig glad , hvis du altså ved hvordan man gør?
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 1.087
Hvis du vil videre synes jeg du skal prøve at lære noget HTML. Du kan finde en god guide/tutorial på: (link fjernet)
Der kan du ligeledes lære noget om CSS: (link fjernet)
De 2 ting er så centrale, at selvom du skulle gå ind i mere avanceret scripting (PHP, ASP osv.), skal du stadig kunne dem 100%.
Med hensyn til grafikken kan du evt. selv starte op med GIMP som er gratis: http://www.gimp.org/ - ellers er PhotoShop eller PaintShop Pro eller lignende at foretrække. Du kan evt. høre nogle bekendte/venner (der kender til det) om de har lyst til at hjælpe med at lave noget grafik, eller du kan høre en amatør som mig hehe.
Når du kommer så langt du vil lægge dine ting ud på nettet, så kan du finde en gratis service overalt. Se f.eks. www.frac.dk og www.frip.dk
En hjemmeside er heller ikke bare noget man lige laver. Det skal være virkelig gennetænkt, bl.a. hvad man vil med siden, budskab, funktioner, sider, opbygning, design og meget mere.
Du er velkommen til at skrive til mig for spørgsmål, eksempler og alt muligt andet. Jeg er ikke ekspert, men kan meget HTML og CSS, og ellers kan jeg sikkert hjælpe dig til et svar.
Bare send en PB hvis det er, så kan vi udveksle msn adresser eller mail..
Kig lige her - hjemmeside