{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Er dette etgodt kamera? {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Har ikke meget forstand på det.
Men skal have et nyt kamera og har overvejet at smutte ned og hente dette!

http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=DSC-W55&productsku=DSCW55S.CEE9&site=odw_da_DK&pageType=TechnicalSpecs&category=DCC+Digital+Still+Cameras

Er det noget værd?
Planen var godtnok at jeg skulle have et ixus 75, men gider ikke at vente læneger;oI

Håber på mange svar.
Dennis

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dette etgodt kamera?
  • #1   14. apr 2007 Når ja ja lille fejl.

Baboom

• #2   14. apr 2007 Når du køber digitial kamera, skal du tænke mere på linsen, end på mega pixel. En 3 mega pixel, kan sagtens tage bedre billeder end en med 8 mega pixel. Det afhænger af linsen smiley

• #3   14. apr 2007 Lars har helt ret . Min søster har et 8 megapixel kamera .. Men det er ikke specielt godt sammenlignet med mit 7.2 mp

• Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
    #4   14. apr 2007 Jamen sige det på den måde et Camara med Carls Zeiss linse så må man jo kun sige det er ren guf
    De er jo verden førende inde for linser både til Camara og optisk udstyr.
    Men lad mig dog også sige det er en pocket Camara og det er ikke altid de bedste, Så vil du ha et ordenlig kamara og du evt skal tage nogle hurtige bevægende ting,så vil jeg nok gå op i en model som Canon eos 300/350/400 D så får du kamara for alle pengene og du er fremtids sikkert i mange år

• #5   14. apr 2007 ok Tobias T kan du ikke give nogle eks for skal også ud og havde fat i et og har tænkt på sony også og panasonic med leica linse

• #6   14. apr 2007 altså med hvad man så skal vælge

• #7   14. apr 2007 Hvor meget vil du give for et nyt kamera?? for jeg ville personligt aldrig vælge et sony kamera.. Jeg ville vælge noget nikon canon, Leica måske olympus..

• #8   15. apr 2007 Et panasonic lumix dmc-fx01 med leica linse kan varmest anbefales.Jeg synes det er bedre en sony med deres opreklameret pjat.

Kommentér på:
Er dette etgodt kamera?

Annonce