Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle der har en Webshop?
  • #1   13. maj 2008 Tror ikke det er hos nogen bestemt udbyder, men et spørgsmål om at få lavet et webshopsite og lagt det på et webhotel.

• #2   13. maj 2008 Jeg ved at man kan få enten hos DanDomaine, Scancommerce, Danaweb plus nogle flere...

Det er moduler, som man "bare" redigerer efter behov.

Mit problem er bare en masse udtryk som jeg ikke forstår.

• #3   13. maj 2008 Min mor har også en webshop, og hun kører det hos surftown, super god service og ingen problemer og det er samtidig ret blligt. klart anbefalings værdigt !

• #4   13. maj 2008 Kan I ikke smide et link ind til en webshop lavet hos SurfTown.. Jeg synes nemlig ikke, at de så ret gode ud, dem jeg har set.

• #5   13. maj 2008 Her er en demo på surftowns webshop: (link fjernet)

Ellers er der OSCommerce som er gratis: http://www.oscommerce.com/

• #6   14. maj 2008 Dennis - Er det noget du har noget forstand på? Jeg søger en proff. webshop, som ikke behøver at være gratis.

Indtil videre har jeg kigget på DanDomain og ScanCommerce's løsninger. ScanCommerce benytter sig vidst også af OSCommerce så vidt jeg husker.

Bare den er nem for kunden at betjene. Jeg vil godt betale for en webshop, da jeg ikke vil have reklamer eller andet daller på den.

• #7   14. maj 2008 Hvis scancommerce benytter sig af osCommerce er de snedige at tage så mange penge for det.

Jeg er ikke ekspert på området, men scancommerce lyder lidt som om det ligger ud over det du har brug for. Jeg går ikke ud fra du bruger noget Navision software?

Umiddelbart lyder det til at osCommerce er noget for dig. Jeg har dog ikke selv prøvet det, men ellers er der måske en del hjælp at hente her: http://www.oscommerce.dk/

Dog vil jeg sige at dandomains løsning lyder nogenlunde også, men virker lidt dyr i forhold til hvad man får. Til gengæld er der dog gratis service, så det går sikkert lige op.

Må jeg spørge hvad den skal bruges til den shop? Det kan give et helt andet syn på sagen.

Kommentér på:
Nogle der har en Webshop?

Annonce