934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

HP PAVILION DV6000(BÆRBAR) - HJÆLP :) HP PAVILION DV6000(BÆRBAR) - HJÆLP :)

Søger lidt hjælp, håber på det bedste herfra smiley

Problemet er at computeren efter små 10 min afspilning af divx, dvd eller lign(også film streamet fra nettet) går i sort og stener, og ofte kommer med en knap så behagelig lyd.
Derefter er der ikke andet at gøre end holde knappen inde og slukke den på den kedelige måde smiley

Kan det skyldes :

DirectX (eller er det kun til spil) ?
Codecs
Skærmdriver
windows update media eller noget

Eller har i kendskab til lignende problemer eller samme problem må i meget gerne skrive smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HP PAVILION DV6000(BÆRBAR) - HJÆLP :)
  • #1   14. maj 2008 jeg har samme computer.. har aldrig oplevet noget lignende.. Hvis den ikke er 6 måneder gammel, så gå ned med den.. ellers prøv at opdatere dine drivere..

• #2   14. maj 2008 den er fra september eller november sidste år, så den er under 1 år gammel.

Men har du måske en anelse om hvad det kan skyldes ?

• #3   14. maj 2008 Hmm.. har ikke rigtig nogen ide om hvad det kunne være.. Din computer bliver ikke overophedet?

• #4   14. maj 2008 jeg havde selv tænkt lidt om det kunne være tilfældet, det er en fra jobbet vi kigger på i arbejdstiden - men han vil jo gerne have det fixet smiley

Men kan man ændre se det i bios ?

• Ishoo .
    Ishoo . Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 23
    #5   14. maj 2008 prøv at reinstallere com:D

• #6   14. maj 2008 der er bare en back-up dvd, og jeg ved faktisk ikke rigtig hvordan det fungere - kun hvis man installerer fra bunden smiley - men har ingen vista udover den der ligger på - som han jo gerne vil beholde.

• Ishoo .
    Ishoo . Tilmeldt:
    maj 2007

#7   14. maj 2008 f11 i starten ved hp logo vil gendanne hele maskinen smiley så vil du nok oz beholde vista..

• #8   14. maj 2008 jamen hvad gør man så, tænder den trykker f11 og back-up cd skal så sidde i ?
    Hvad med alle de ting man har liggende på computeren ?

smiley

• Ishoo .
    Ishoo . Tilmeldt:
    maj 2007

#9   14. maj 2008 jamen min ven, når du så trykker venter du lidt, også står der bare tag backup eller spring over.:D det er faktisk meget nemt..

• Ishoo .
    Ishoo . Tilmeldt:
    maj 2007

#10   14. maj 2008 det er liimeget om cd'en er i eller ej, men når du så ska ta backup smider du bare cd'en i.. så klare bærbar det hele selv:D

• #11   14. maj 2008 han har back-up cd men mente du ikk når han skal køre om så den er som standard ?

Nu er jeg sgu forvirret smiley

• Ishoo .
    Ishoo . Tilmeldt:
    maj 2007

#12   14. maj 2008 ja liiipræcis, som han startet den første gang da han købte den:D

• #13   15. maj 2008 nu har vi prøvet at installere en anden driver, nu må jeg se om det virker smiley Den afspillede ca 1 time igår uden problemer men det gjorde den også sidst, indtil en 3-4 dage senere :S

• Ishoo .
    Ishoo . Tilmeldt:
    maj 2007

#14   15. maj 2008 hehe så må du håbe det virker smiley held og lykke;)

• #15   15. maj 2008 jamen tak tak smiley ellers vender jeg tilbage......

Kommentér på:
HP PAVILION DV6000(BÆRBAR) - HJÆLP :)

Annonce