486 visninger
|
Oprettet:
mobil abonnement skift? {{forumTopicSubject}}
Hey
Skal til at skifte abonnement for første gang(er 23 så har vidst været ok loyal, hehe)
Nå men hvordan foregår det egentlig i praksis? har 165kr stående på den gamle konto endnu, og det nye abonnemnent koster 99kr om måneden. stopper det gamle og ligeledes træder det nye først i kraft når jeg smider kortet i?
Og de 99kr om måneden er det fra den præcise dag eller fra den første, da jeg jo så måske nok skulle vente et par dage..
nogen der ved mere om det?
mvh
Dennis
sep 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 29
til happiimobil 's "happii-maxi" 99kr månedligt, og 10øre minut+0 opkaldsafgift
sep 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 29
Har de dårlig service eller noget?
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.490
Ville også fraråde dig det...
Tjek TDC - De har det mest overskuelige udvalg af abonnementer.
Det koster 25 øre at oprette hos dem, hvis du allerede har en mobil.
Ellers burde du tjekke M1.dk - De bruger TDC's net og er også fornuftigt billige.. Overvejer selv at springe til M1 fra Telia, da jeg synes Telia er ALT for dyrt og virkeligt noget pis.. Bare min mening selvfølgelig.
Du skal opsige dit gamle abonnement hos din operatør (Telia, TDC... Unotel?)
og så lave et nyt hos den nye..
Det nye fungerer normalt allerede før du smider det i mobilen, så det virker ligeså snart du får det.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.490
Ærligt talt er selv Debitel..... eller 'CallMe' bedre... hvilket er ret slemt.
Dækningen er elendig... synes jeg ihvertfald.. Til gengæld har de EDGE, som min telefon bruger til internet... Men de er ALT for dyre i forhold til konkurrenterne
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 20
Jeg fraråder dig dennis at flytte til Telia. De snyder folk så det driver.
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 23
har selv været hos dem i ca 6mdr nu, og har to gange oplevet at de pludselig sender en regning på det dobbelte af det normale(hvis man så IKKE betaler den så sker der alligevel ikke noget, og efter kort tid kommer der en på det normale beløb). de bliver ved med at skrive og fortælle mig at jeg ikke har betalt for telefonen, selvom at jeg beltalte to uger efter jeg modtog den...
mobil abonnement skift?