{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Cody N
Cody N
Online Tilmeldt:
23. nov 2017
Følger: 6 Følgere: 50 Emner: 138 Svar: 2.219

Bestiller du pizza udefra 😅 {{forumTopicSubject}}

Pizza bestilling i 2024:

KUNDE: Goddag, er det Pizza Hut?

GOOGLE: Nej, det er Google Pizza.

KUNDE: Nå undskyld, så må jeg have ringet forkert nummer

GOOGLE: Nej, Google købte Pizza Hut sidste måned.

KUNDE: OK, så vil jeg gerne bestille en pizza.

GOOGLE: Skal du bare have det sædvanlige?

KUNDE: Det sædvanlige? Kender du mig?

GOOGLE: Ifølge vores kunde ID opkaldsliste, har du de sidste 12 gange du har ringet, bestilt en ekstra-large pizza med 3 slags ost, kylling, pepperoni, champignoner og chili flager med en ekstra tyk skorpe.

KUNDE: Super! Det skal jeg have igen!

GOOGLE: Må jeg foreslå at du denne gang bestiller vores pizza VEGAN VEGGI med vegan ost, tomater, peberfrugt, rødløg, champignon, forårsløg bagt på en speciel glutenfri fuldkornsbund?

KUNDE: Hvad? Jeg vil ikke have en vegetar pizza!

GOOGLE: Men dit kolesteroltal ligger i den høje ende.

KUNDE: Hvor fanden ved du det fra?

GOOGLE: Jamen, vi bruger dit mobilnummer til at finde dine sundhedsdata. Vi har resultaterne af dine blodprøver for de sidste 7 år.

KUNDE: Okay, men jeg vil IKKE have din kedelige vegetar pizza! Og jeg tager allerede medicin for mit kolesteroltal.

GOOGLE: Undskyld mig, men du tager ikke din medicin regelmæssigt. Ifølge vores database, har du kun købt en æske med 30 tabletter én gang på apoteket, for 4 mdr siden.

KUNDE: Jeg har købt mere på onlineapoteket.

GOOGLE: Det stemmer ikke overens med dit bankkontoudtog.

KUNDE: Jeg betalte kontant!

GOOGLE: Det kan man ikke ved onlinekøb. I øvrigt har du ikke hævet nok kontanter ifølge dit kontoudtog.

KUNDE: Jeg har andre kilder til kontanter.

GOOGLE: Det fremgår ikke af din seneste selvangivelse, medmindre du købte dem for sorte penge, hvilket er i strid med loven!

KUNDE: HVAD FANDEN!

GOOGLE: Undskyld, men vi bruger udelukkende disse oplysninger for at hjælpe dig!

KUNDE: Så er det nok! Jeg er dødtræt af Google, Facebook, Twitter, WhatsApp og alle de andre. Jeg flytter til en ø uden internet, TV og mobildækning, så er det sgu slut med at overvåge mig.

GOOGLE: Det forstår jeg, men du er nødt til at forny dit pas først, det udløb for 6 uger siden…

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bestiller du pizza udefra 😅
Kommentér på:
Bestiller du pizza udefra 😅

Annonce