{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Microsoft Update, hjælp !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået formateret computeren efter en stor fejl.
Men nu hvor den er formateret kan jeg ikke opdatere den, det siger hver eneste gang at jeg forsøger, når den skal til at installere filerne, er det mislykket.

Hvad skal jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Microsoft Update, hjælp !!!
  • #1   13. jun 2008 Alt F4

  • #2   13. jun 2008 Du fandme genial var sebastian?
    Jeg skulle jo gerne have den opdateret?


  • #3   13. jun 2008 har du gjort det gennem deres side ?

  • #4   13. jun 2008 Er det en genuine Microsoft du har?
    Eller er det en kopi du har fået af en af dine venner?


  • #5   13. jun 2008 Computeren er født med Xp media Center. så det er en original version. Jeg købte computeren april 07.
    så ved ikke om det er gammelt microsoft?


  • #6   13. jun 2008 Michael J, jeg har forsøgt både fra computeren og fra siden af.

    Jeg ved ikke hvad der er sket. det mest skræmmende er den har været ved en it supporter. som skulle have forstand på det. men åbenbart ikke nok, for virke vil den ikke. Jeg prøvede før at installere mesenger. det ville den ikke engang, muligvis det kan have noget at gøre med microsofts programmer? da jeg sagtens kunne installere andre programmer fra nettet.
    det skal lige siges at det er en acer (ikke med min gode vilje) og de er jo temmelig svære at formatere helt. Da man i realiteten laver en backup cd når du får computeren og det er så den man bruger i situationer hvor det går galt.
    Jeg har nu valgt selv at prøve og recover den, og se hvor galt det kan gå, har sku ikke råd til at blive ved med at betale 800 kr i timen for en it supporter. :S


  • #7   14. jun 2008 arh det er noget med at acer har et "program" der køre sammen med windows det kan være det den mangler og derfor kan du ikke gøre det

  • #8   14. jun 2008 Ja det der hedder empowering technology.
    men jeg tror det virker nogenlunde nu. Efter at den er blevet formateret igen.


Kommentér på:
Microsoft Update, hjælp !!!

Annonce