Problemer med at formatere? {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået til opgave af min chef som vennetjæneste at få hans gamle oldsag af en bærbar til at virke. Problemet er at han har en win-xp på en computer med kun 192 mb ram. Jeg har undersøgt sagen og er kommet frem til at ME sagtens skulle kunne fungere. Det der er sker med hans XP er at den slukker efter ca. 30 min med teksten "den minimale viatuelle hukommelse er for lille" - har naturligvis prøvet at sætte den op, men man kan ubenægteligt køre en xp uden min 512 mb ram.
MEN!
Når jeg smider min ME CD i og beder den om at boote på CDen først i BIOS gør den det ikke - det somom den ikke "registrere" min cd som et styringssystem - jeg har prøvet med andre CD-er , har selv en XP liggende og prøvede at se om den kunne boote på den så jeg da i det mindste kunne få lortet formateret.
Hvad kan jeg gøre?
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.908
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 25 Svar: 220
Jeg ville også smide en 2000 på, men havde ikke en aligevel (til min overraskelse mangler jeg en windows i rækken :O!!! )
ME er en nødløsning, ved godt det er pis - men det er mindre krævende mht. ram.
Hvis jeg vil bibeholde XP hvad kan jeg så gøre for at få den til at holde ud, med blot 192 mb ram ?
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.908
Og minimumskravende for XP er 64.
Jeg tror det er fordi du ikke har ændret den virtuelle hukommelse. Med så få ram skal den gerne være på 512-1024mb.
maj 2008
maj 2008
Problemer med at formatere?