Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Download mp3 fra youtube?
  • #1   4. jul 2008 www.flvto.com
    så ligger dú bar linket i den der boks smiley

• #2   4. jul 2008 FUCK FOLK BLIVER VED

• #3   4. jul 2008 Der er lige en som har lavet samme indlæg for ca. 5min siden? CHRIST!

BRUG MIN GUIDE!

• #4   4. jul 2008 Gad ikk...

Men nu kan i da få et nyt spørgsmål, hvorfor er den sang jeg har hentet nu 17 minutter lang? Når den kun er omkring tre på youtube?

• #5   4. jul 2008 D A N I E L ™

har du ondt i røven ??

• #6   4. jul 2008 Jamen hurra for alle jer spassere der skal sprede mp3'er i lortekvalitet...

• #7   4. jul 2008 Svend A

Gerne. Lydkvaliteten på YouTube er mildest talt elendig, og eftersom flere og flere efterspørger YouTube downloads vil det uden tvivl sprede mp3-filer i ekstremt dårlig kvalitet på nettet (diverse download programmer osv.)..

• #8   4. jul 2008 Ja selvfølgelig kan det bruges til ringetone - problemet er bare at det vil det ikke udelukkende.. Folk spreder dårlig kvalitet, og det er i mine øjne synd og skam for musikken.. Men YouTube er kendt over hele verden, og det er downloads af filer derfra også efterhånden, så det bliver ikke stoppet. Desværre, for os som har sans for god lyd. smiley

• #9   4. jul 2008 No N :

Nu er det her ikk en desideret mp3, men nok nærmere end lyd fil jeg skal bruge.. Men den sku være i mp3 format, da jeg ska afspille den på anlæg. Og så hjælper det jo ikk meget med noget i video-format.

Desuden downloader jeg ikk musik fra download programmer hvor ALT lort bliver spredt, derfor får du heller aldrig mulighed for at hente den fra kazaa, limewire eller hva du nu bruger.. Så hvis du ska brokke dig, kan du jo begynde og købe cd'er i stedet for at stjæle andres musik..

Og desuden kan diverse convertere lave kvaliteten om, f.eks 256Kbps, hvilket må siges og være fint nok.

Daniel :

Jeg har fået det til at virke, det var fordi det var fra en anden side end den du linkede til. Dit link var godt:)

• #10   4. jul 2008 Henrik B.

Nu er det ikke kun dig, men jeg tvivler på du går og husker det, eller sletter filen igen. Så sender du den måske til en kammerat over msn fordi han skal have nummeret, og sådan kører det.

Det er langt fra alt musik der er copyrightet, så lad være med at beskylde mig for at stjæle.

JA, du kan converte i en god kvalitet, men det hjælper INTET når originalen (i det her tilfælde en YouTube lyd) er dårlig. Du kan aldrig få det bedre end udgangspunktet.

• #11   4. jul 2008 Nå, så må du la vær med og hente? Længere er den vel ikke..

Kommentér på:
Download mp3 fra youtube?

Annonce