{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Abonnemen skift, hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at få flyttet mit nummer fra sonofon til 3.

Mit abonnement ved sonofn vil automatisk blive opsagt, det har 3 sørget for, men hva så med min forsikring på min telefon (hvis altså jeg stadig har den forsikring) vil den også blive opsagt?

Det skal lige siges at det med forsikringen er, at jeg fik den tegnet på min gamle telefon sony ericsson w580i, men eftersom den var sendt ind så mange gang gav de mig en ny, dog ikke samme model, men en w910i.

Og ved nærmere eftertanke, så har jeg ikke fået noget papir på, at de har givet mig ny telefon, tror i det er noget de skriver i deres system, for jeg kunn eikke forestille mig det.
For da jeg skulle hente min telefon fra rep, spurgte ekspedienten om hvad det var for en, for hun kunne ikke finde den, så kom en anden så og sagde at sony havde sendt en ny til mig og det lød til at det ikke blev registreret.

Tror i de har registreret på computeren at jeg har fået ny og tror i at forsikringen gælder på den nye her?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abonnemen skift, hjælp
Kommentér på:
Abonnemen skift, hjælp

Annonce