{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Gendannelse af harddisk.. {{forumTopicSubject}}

Hey alle der kigger med..

Jeg mangler et program så jeg kan gendanne ting på min harddisk..
Et navn er rigeligt.. :o)
Men ellers et Freeware (gratis) program ville nu også være skønt..

Det ligger således at min stationære computer ikke længere vil underholde mig (fungere), så tog harddisken ud og satte den i min eksterne USB HDD boks for at jeg kunne få tingene over på min bærbare computer, end til jeg fik købt en ny computer..

Problemet var så at jeg ikke havde adgang til "Documents & Settings\Bruger" mappen, hvor jeg så (efter lidt hjælp) startede op i fejlsikret tilstand, loggede ind som administrator og skiftede ejerskabet af mappen..

Jeg genstarter jo så derfor min bærbar og går (desværre) væk fra maskinen..
Men da jeg kommer tilbage ser jeg den kører sin "berømte" scandisk, hvor jeg lige når at læse den skriver noget med "G:\billeder\hjemme\hunden\ er ulæselig" og derfor sletter den så mapperne og filerne..

Jeg slukkede så hurtigt min eksterne USB HDD boks under handlingen, hvor den så startede op normalt..

Da Windows XP Pro. SP2 var startet op skulle jeg lige ind og tjekke for at se om det var og hvad der var blevet slettet..

Den har slettet en hel del billeder og meget af alle mine websider som jeg har arbejdet med..

Jeg forsøger derfor at åbner mine billeder og andre diverse filer og der er INGEN problemer, så de er altså læselige..

Så nu vil jeg se om jeg har mulighed for at få dem tilbage med hjlpen fra et Harddisk gendannelses program..

Da dette er vigtigt, håber jeg derfor på hjælp..
For det var netop mine billeder og websider der ikke måtte blive slettet..

- På forhånd tak! (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gendannelse af harddisk..
Kommentér på:
Gendannelse af harddisk..

Annonce