573 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

LORTE 3 !!! LORTE 3 !!!

Heej (:

Jeg er har en 3 mobil , har faktisk været glad for den ,.. men er sur på 3 nu .. !! Jeg fik for 3-2 uger siden en sms om at jeg ik havde fået betalt ,.. okai fair nok , viste min far den og vi betalte over nettet ,.. så her for en uge siden så finder jeg ud af min mobil er blevet spærret , underligt tænker jeg . så bliver jeg ringet op af en fra 3 og hun kunne ik en gang særlig godt dansk :S og så siger hun atr jeg ik har betalt og jo det har jeg sQ og så siger hun at hun kan tjekke det ,.. jah fair nok , hun tjekker det og det viser som sagt at vi har betalt ,.. så i dag får jeg 5 beskeder fra 3 om at min fon er spærret og at jeg ik har betalt for den gang som før ,.. arg lorte 3 de skal være glad for at jeg ik kan ringe til dem ,.. uhh jeg er gal ,.. nogen der har oplevet det samme ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LORTE 3 !!!
  • #1   1. maj 2007 Du kan så godt ringe til dem..

Kundeservice er gratis..

Men du er da selv ude om det, du skal indgive til 3, at du har betalt din regning når den er betalt for sent.

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 59
    #2   1. maj 2007 Jeg har mange problemer med 3, bare ik lige det der endnu

• #3   1. maj 2007 Ja de skal selv registrere det, men de sidder ikke og glor hver eneste dag om den er gået ind.. der blir tjekket op på indbetalinger hver 14.dag.. så efter 14 opdager de det selv hvis du ikke indgiver til dem..

• #4   1. maj 2007 # er noget lort. betaler stadig regninger til dem, selvom jeg skiftede teleselvskab får nogle måneder siden. Har ringet og brokket mig mange gange og længe og fik dem også til at indrømme de havde lavet en fejl og at de ville slette mig og gleme det hele.

Men det glemte de så også de havde lovet mig.

så betaler sgu de skod 49kr om måneden de sidste par måneder endnu.

• #5   1. maj 2007 Jeg ringet op til dem og så snakket jeg med en mand , og så forklar jeg mig og så siger han at vi har betalt den for i dag ,.. men hallo hvorfor siger den kælling så at vi har betalt den regning og så nu skal vi betale den der regning igen ,.. uhhh .... når jeg har haft mit et halvt år skifter jeg fanme os ,..

den har ik noget signal ,.. skæntes med min x pga at han ik fik mine sms ,.. årh lorte 3 !!!

• #6   1. maj 2007 så send den til rep ? hvor svært kan det være ?

man må godt tænke lidt selv, inden man kommer med sure opstød..

• #7   1. maj 2007 annøh, træls at skændes med sin x om en sms.

• #8   1. maj 2007 Vi betaler dem sku da ikke en skid !. vi betaler for at ringe !

• #9   1. maj 2007 Nej, men jeg er træt af folk der kaster op, uden at tænke sig om..

• #10   1. maj 2007 Abb er et minimumsforbrug.. derfor betaler du dem kun for at ringe. jo, men at brokke sig over telefonen istedet for bare at sende den til service, og sige det er 3's skyld ? :S

• #11   1. maj 2007 der er ingen der beholder den i 3 mdr.. men 3 uger, og hvis de ikke kan konstatere fejlen, så er der jo nok ikke noget galt med den, vel ?

• #12   1. maj 2007 Så tror jeg du skal læse 3's papire igen.

• #13   2. maj 2007 3 er et lorte selskab deres telefoner er en stor omgang lort! Hver anden 3 telefon virker ikke, og nu har jeg haft 2 låne telefoner som blev produceret af 3, som begge ikke virkede. Har lånt dem af min moster. Telefonerne er ca. 3 år gamle. Men for et stykke tid siden overvejede jeg 3, men gad ikke da jeg så deres pænt høje priser. CBB er langt billigere en 3. Drop 3 vælg et andet selskab i stedet.

Kommentér på:
LORTE 3 !!!

Annonce