{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  viewty vs samsung F480
  • #1   25. jul 2008 jeg har en LG U990 viewty og personligt blev jeg træt af den efter at have brugt den i under en uge så sælger den igen

  • #3   25. jul 2008 Klaus L

    Jeg har Samsung F480. Har ikke prøvet LG. så kan kun fortælle min mening om Samsung

    Jeg synes den er fed. Det er helt vildt. Trætteste vi kommer på en Iphone PT.. Det virker bare pisse godt. Nem at bruge. Eneste minus jeg har på den er kamera. Ja det er en 5mp. Men deres optik er ikke den bedste. Og slet ikke når man er vand til Nokia N95 med Carl Zeiss Optik.
    Men det er ok.


  • #4   25. jul 2008 jeg har haft LG'en i snart 6måneder. den kan som en mobil kan, og kameraet er rigtig go til video og tætte billeder smiley men det er den bedste mobil til at lave utrolig seje tema'er til. jeg har omkring 50 tema hvor menuen er lavet helt om, og med fede effekter smiley desværre er mobilen noget langsom.

    samsung er fed nok, men der skal man leve med den samme menu hele tiden smiley

    men HTC diamond har det hele smiley fed menu, masser af fede programmer, og hurtigt smiley


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #5   25. jul 2008 ..

    Har haft en lg prada, lg veiwty og iphone..

    og af de 3 er iphonen klart bedst!
    pradaen er elendig for at sige det mildt.
    veiwty'en er lidt bedre end prada (lidt mindre plastik agtig) og så har den bedre kamera)

    men har ikke lige set den smasung smiley


  • #6   25. jul 2008 Er det rigtigt at man ikke kan tage tastatur tonerne fra på samsung´en?

  • #7   25. jul 2008
    Klaus L

    NEj det er det ikke.. Kan man på alle samsung osse denne model


Kommentér på:
viewty vs samsung F480

Annonce