{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

DirectX ? {{forumTopicSubject}}

ja altså når jeg åbner mit the sims siger den at jeg ikk har directx 9.0 i mit system, men altså jeg har lige fået det instaleret tror jeg nu nok? jeg har hentet det fra et andet spil hvor man ku installere det fra, og jeg har en fin mappe hvor der står directx på også en masse sjove ikoner med en masse sjove navne inde i der, er der er bestemt sted den mappe skal ligge for det virker :$ ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
  • Rengøring 1.800 kr.
  • Bosch dishwasher not starting 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DirectX ?
  • #1   8. aug 2008 og altså så gik jeg ind i directx setup og fik lortet instaleret, og den siger at det er klar til at blive brugt, men det hjælper ikk en skid, den siger bar det samme ?

• #2   8. aug 2008 tak , prøver lige så siger jeg om det virker smiley

• #3   8. aug 2008 Det virker stadig ikke smiley
    den skriver(når jeg prøver at åbne spillet):
    Kunne ikke finde nogen DirectX 9.0c-kompatible grafikkort i dette system! vær venligt at sikre dig, at du har et directX 9.0c-kompatibelt grafikkort, og at du har installeret de nyeste drivere fra producenten. Applikationen vil nu blive afsluttet

• #4   8. aug 2008 Matthias L nej hvor kan man se det henne? er det muligt jeg slet ikke har et :)? det eneste spil jeg kan spille på min computer er rollercoaster tycoon 2,

Kommentér på:
DirectX ?

Annonce