{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Msi bærbar problemer !! :@ {{forumTopicSubject}}

Hey .

Andre herinde som har en Msi Megabook bærbar ?

http://www.add-data.dk/index.asp?page=1&ISBN=71260

For vil gerne høre om i har samme problemer osm jeg har nemlig smiley

Den kan ikke trække spil ordentlig , feks i cs , spiller med 100 fps i 10 min hvor den så går ned på 15 fps og bliver der :S . Spiller jeg Warcraft 3 , så kan der gå 1 min hvor jeg er i menuen så begynder den at køre som en 650 mhz :S . Den er RØV langsom i spil og kører af fuck ligemeget om jeg kører i det laveste af alt !
Sidder jeg og surfer på fx Baboom imens jeg hører musik , så hver 2 min går den i lag i 3 sek hvor jeg kan høre lyden går i hak , fx , boom boom boom bbbbbbbboom boom boom boom. Og starter jeg en film kan jeg se musen rykker sig hver 2 sek indtil filmen er gået i gang fordi den lagger sådan :S . Aner fandme ikke hvad helved der er galt med det pis , den har gjordt det lige siden jeg fik den og har formateret 3 gange og den bliver sku ved . har søgt efter virus og spyware men intet :S .
Nogle som har prøvet sådan noget før ? Eller som kan fortælle mig hvad jeg kan prøve at gøre ? Og hvis jeg nu stadig har papir på den , ( 2 måneder gammel ) kan jeg så få pengene tilbage evt ? Altså kan jeg tage ham med i retten hvis han ikke vil give mig pengene tilbage for den ? Eller noget jeg kan gøre ?

Og hvis i ikke kan finde ud af det , kan i så ikke smide en link til en hjemmeside hvor det kun handler om computere og som i tror kan finde ud af det ? Eller selv lave et indlæg derinde hvis i har bruger derinde .

Mange tak til dem som gider at svare og gør hvad de kan smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af Lejlighed/Værelse 1.500 kr.
  • Utæt dør/dør binder 1.500 kr.
  • Ophæng af gardiner og fladskærm 500 kr.
  • Skift af tag 4.500 kr.
  • Opsætning af rullegardin, plisségardin, hattehylde og spejl 800 kr.
  • At smitte gaskomfuret til genbrug. Tager den ned fra 5. sal. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Msi bærbar problemer !! :@
Kommentér på:
Msi bærbar problemer !! :@

Annonce