min N73 er virkelig langsom {{forumTopicSubject}}
Hejsa... som overskriften lyder så er min nokia N73 blevet virkelig virkelig langsom... altså den har hele tiden været langsom men den er virkelig blevet slem og det er lige meget hvad jeg foretager mig så er den en evighed om at gå ind i f.eks galleri, spil, for ikke at tale om beskeder...
Jeg har puttet et 2gb memorycard i, (mærket hedder vist nok extreMEmory) den ekstra hukommelse har ikke haft den store effekt, snarere lavet lidt ballade såsom at jeg ikke længere kan afspille sange når jeg bare går ind i afspilleren... skal dog lige siges at den gemme billederne fint og kan også lægge ekstra sange ind...
Sidst men ikke mindst, nu har min mobil (pisselortemøgtelefon) fundet ud af at jeg ikke længere må overfører billeder fra min mobil til puteren, det har førhen virket også med det nye memorycard i...
Overvejer seriøst at gå hen til min gamle sony ericsson k750i igen, men kommer godt nok til at savne kameraet fra N73 det er virkelig godt...
Håber i har nogle forslag til hvad jeg kan gøre udover at kaste mobilen ned i gulvet og trampe på den *lol*
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 209
feb 2007
Følger: 1 Svar: 101
Men damn mit problem nu er at joysticket er løst >_< eller ja knappen falder af... kan det fikses?? eller er det bar at smide den til rep?
apr 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 77
apr 2007
Tror også bare jeg sender min til rep, altid noget jeg kan gemme billederne på memorycardet.. Men er sgu irritererende at lortet ikke bare virker optimalt... synes godt nok nokia's kvalitet på mobiler er dalene....
Næææh nej i de gode gamle dage der virkede de, mindes stadig min nokia 5110, hvad den ikke har overlevet gennem tiden, bla at ligge ude i regnen et helt døgn for bagefter at blive kørt over af en bil... og den virker stadig den dag i dag.. se det var en mobil der ville noget *LOL*
apr 2007
Jamen så er den sag afgjort, den skal til rep og så skal den dælme laves så den virker.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 179
Første gang er mob mega slow og sletter alle billeder... får opdatering.... hjalp meget lidt...
og tjek billed af min skærm nu..... og nej den har ikk fået slag eller ridser i skærm
http://img126.imageshack.us/my.php?image=mobilskerderty4.jpg
apr 2007
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 179
TDC sagde at det ikke dækkes af garantien... da det er en trykskade.... så det koster mig 300 kr at de sender den ind til Nokia... også kommer rep jo oveni.........
min N73 er virkelig langsom