{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærbar computer og spil
  • #1   3. sep 2008 Det kommer an på hvilken spil du vil spille?

• #2   3. sep 2008 Den kan godt køre spil, men ikke forvent ikke den kører crysis godt.

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 29
    #3   3. sep 2008 jeg tænker mest på racer spil og sådan noget. Test driver unlimited, NFS pro street. og måske også nogle af de racer spil der kommer i fremtiden

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 29
    #4   3. sep 2008 hva så med den her

(link fjernet)

og så med windows vista

• #5   3. sep 2008 Jo sådan nogle spil kan den godt men tror ikke de bliver ved high settings på details. Og nej til de spil der kommer går den hen og bliver for langsom.
    Vis du skal spille nogle af de spil som kommer vil jeg stækrt anbefale at du sel samler en lille pc som kan spille nogle spil,
    En god lille pc som kan gemmes i et hjørne og samtidig kan spille kan laves for en 5000 kr uden skærm

• #6   3. sep 2008 tag en af de nye HP DV5 eller 7 1000 blærebare.. de er udrystet med 9600GT med 512 dedikeret ram.. meget bedre fremtidssikret

• #7   3. sep 2008 Der er ikke noget som er fremtid sikret i it verdenen udviklingen går så hurtigt og der kommer nok snart også nye grafikkort chips til det bærbare marked.
    jo 9600gt er lidt hurtigere men det er stadig ikke det jeg vil kalde et "spille" gfx slet ikke. Hvis du virkelig vil game vil jeg da klart anbefale at du kigger lidt rundt på nogle bærbare med 8800GTxog 9800GTS eller 9800GTX grafikkort men så kommer prisen også op på den forkerte side af 10000 kr

• #8   3. sep 2008 Hvis du absolut har over 10.000 kr at bruge så synes jeg du skal glo på ALIENWARE.. med 8800GTX SLI, i din bærbar.. men uanset hvad så er 9600GT stadig et bedre valg en ATI'en.

Kommentér på:
Bærbar computer og spil

Annonce