587 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

L .
L .
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64

Hjælp til iPhone! (SIM Kort) Hjælp til iPhone! (SIM Kort)

Har lige fået min iPhone ind af døren, og har købt den gennem telia, hvor det er et nyt abbonnement men jeg beholder mit gamle nr.

Men jeg kan ikke finde et sted at smide mit simkort i. Hvor skal sim kortet sidde henne? :S
HJÆLP !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til iPhone! (SIM Kort)
  • #1   4. sep 2008 Step 1:
    Locate the SIM card holder on your iPhone. On the top of your phone, there are 3 ports. One is for headsets, one is the power switch and the longer, oval one in the middle is where your SIM card is stored. Note the little hole at one end of this panel.

Step 2:
    Unfold a paper clip and insert the end of it into the hole in your SIM card panel. Once you insert it, the panel pops out of place and you can fully remove the tray holding the SIM card from your iPhone.

Step 3:
    Remove the old SIM card and replace it with a new one. The tray is designed to hold your SIM card in a specific direction, so you can't insert it incorrectly. Reinsert the tray holding the new SIM card into your iPhone, and slide it in until the panel is flush with the outside of your iPhone.

• #2   4. sep 2008 Oppe i toppen er der et lille hul der putter du lige en nål i og presser så kommer kortholderen til simkortet op smiley

• #3   4. sep 2008 Det er fandme også lidt fucked op men alt for designet..

• #5   4. sep 2008 Jo eller det er ikke en manual den frtæller bare med nogle billeder hvad den kan

• #6   4. sep 2008 Hvis du kigger i brugsvejledningen, så står der hvor og hvordan.

<b>AJay

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #7   4. sep 2008 Der er ingen brugervejledning.
    Men mange tak for hjælpen.
    Nu skulle den bare gerne snart være færdig med at opdatere osv. smiley

Kommentér på:
Hjælp til iPhone! (SIM Kort)

Annonce