{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

PS3 og harddisk plads {{forumTopicSubject}}

Hej,

min ps3 er lidt underlig. Jeg har lagt alt sammen fra videor, musik og spildata sammen og det giver ca. 15 GB. Min harddisk er 60GB udgaven hvilket giver mig 55GB at gøre godt med.

Eller, sådan burde det være men systeminformationen siger der kun er 34GB tilbage på min harddisk.

55 - 15 = 40 ... hvor er de sidste 6 GB henne :\

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PS3 og harddisk plads
  • #1   5. sep 2008 Du laver et par regne fejl må jeg sige.

Hvis det er 15 gb.

• #2   5. sep 2008 der er nogen spil der tager en del harddisk plads også f.eks oblivion men er jeg tager omkring 5 gb fordi den skal indstallere alt muligt lort på din ps3 for at kunne virke

• #3   6. sep 2008 når man har en 60GB version, så har man kun 55GB at gøre godt med fordi 60GB ikke svarer til 60GB ligesom en harddisk på 320GB svarer til 300GB i virkeligheden, og derudover er styresystemet til PS3 installeret og trukket fra. Derfor laver jeg ingen regnefejl. indledningsvist siger jeg også at der kun er 55GB på min ps3 til at starte med.

DJ the pimp, første svar der faktisk giver mening, men det er ikke det, for jeg har nemlig set på de spil der tager min plads og det er GTA5prologue og GTA4 som tilsammen tager 10GB og det har jeg regnet med i de 15 GB smiley

Kommentér på:
PS3 og harddisk plads

Annonce