{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
251 visninger | Oprettet:

Windows 7 {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så søger jeg lidt information om Windows 7, selvom det ikke er blevet offentliggjort endnu.
Men jeg har hørt nogle rygter om at det bliver lidt ligesom Windows Xp, hvor man næsten kan køre det på alle computer, men hvor det er blevet bygget videre på Vista teamet.
Er der nogen der kan bekræfte det, og nogen der ved mere om dette nye system der engang kommer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows 7
  • mhk !
    mhk ! Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 176
    #1   28. sep 2008 Jeg har også hørt, at det vil blive meget mindre krævende end Vista...
    Men har læst et eller andet sted, at der vil gå mindst 1 år før det kommer - Ved dog ikke om det passer 100%

• #2   28. sep 2008 Ifølge de rygter jeg har hørt skulle det kommer til at blive bygget så det minder lidt om vista dog mindre krævene.
    De er stadig i beta udgaverne nu med der rygtes at beta version 2 er klar til testing dog ikke for private efter hvad jeg har hørt

• #3   28. sep 2008 Xdahl F: Det link har jeg læst engang før, men det er altid godt at få opfriskt tingene:D

Jamen jeg har hørt at man skulle kunne installere det på maskiner der kun har 32 mb ram

Kommentér på:
Windows 7

Annonce