{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

hjælp Bæbar recovery(Acer) {{forumTopicSubject}}

Hejsa sidder med en lidt ældre bærbar af mærket acer. Der er recovery teknologi på den (hvad jeg kan læse på et klister mærke der sidder på den..
Men hvad skal jeg trykke for at få den kørt op igen så den står som man købte den???

Mærke: Acer Model: Aspire 3100


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp Bæbar recovery(Acer)
  • #1   29. sep 2008 Der sidder vidst en genvejstast og såer det bare at følge anvisningerne smiley

  • Nick S
    Nick S Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 4
    #2   29. sep 2008 Tryk ALT+F10 en hel masse gange under opstart så starter den i system recovery. Ved mindre du selvfølgelig har slettet den pågældende partition smiley

  • #3   29. sep 2008 du åbner vinduet som det første også kaster du bærbaren ud af det.. har selv haft sådan et system det er virkelig skod.. la mig anbefale dig at købe en almindelig licens istedet for. på den måde får du heller ikke alle mulige mærkelige acer-programmer installeret når du laver en recovery

  • #4   29. sep 2008 takker jer alle sammen for jers hurtige og hjælpsomme svar smiley
    alt f10 var hvad jeg skulle trykke..

    T-mann: Tror ikke hende der ejer den vile syntes særlig meget om din ide med at kaste den ud smiley

    Bedemanden K: Ville jeg endelig også helst ha gjort men hende der ejer den ville ha jeg gør det.. Hendes bærbar hendes måde vi fixer det på smiley


Kommentér på:
hjælp Bæbar recovery(Acer)

Annonce