296 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hvilken bærbar? Hvilken bærbar?

Jeg skal ud og købe ny bærbar.

Jeg bruger den meget til internet, excel, word også har jeg en del billeder og musik på den.

Den skal være hurtig og driftsikker.

Jeg har en Dell nu, og har egentlig været rigtig godt tilfreds med den, men vil høre om der er kommet noget andet på markedet som er bedre.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken bærbar?
  • #1   30. sep 2008 Zepto

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #2   30. sep 2008 MacBook
    De du har brug for, er det den gør bedst.

• #3   30. sep 2008 Kåre V : Hvorfor en Zepto?

Tosse 2 : MacBook synes jeg ikke så meget om.

• #5   30. sep 2008 HP er driftsikker, og hurtig ?
    Der ikk så meget pis med dem? smiley

Lækker design, moderne eletronik, fås det okay priser..
    tjaa.. jeg skal ihverfald ikk ha andet end det.. smiley

• #6   30. sep 2008 Jeg har bruger min bærbar til det samme som dig, og så går jeg efter lav vægt og lang batteritid. Jeg har kig på MSI eller
    (link fjernet)
    Tror dog ikke asus' (lige den model)er kommet til dk endnu, dvs. ikke æøå på tastaturet, men det klarer man jo nok hvis man ikke kan vente smiley

• #7   30. sep 2008 Hvis du skal bruge den til skolearbejde mm., er windows nok at foretrække. Selvom Mac og Linux (openoffice osv) kan samarbejde med word osv., synes jeg umiddelbart det er dumt at kaste dig ud i noget nyt hvis det er en arbejdspc.

Jeg har selv en Zepto, og har været ganske tilfreds med den. Sådan en som den her er ganske fin til dit forbrug: (link fjernet)

Ellers kan du tage et kig på: http://laptops.dk/
    F.eks: http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2469&osCsid=9c2b88409988aea54592bea9bfd3b4e1 eller http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1846&osCsid=9c2b88409988aea54592bea9bfd3b4e1

• #8   30. sep 2008 Dennis J -

Enig ! Hold dig til Windows, det andet kan højstsansyndligt blive noget bøvl !

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#9   30. sep 2008 Lige bortset fra at man kan få Office 2008 til Mac, hvilket betyder der ingen problemer er med at udveksle word, excell, PP mv filer.
    Desuden kan man på en MAC også afvikle Windows ligeså godt (og i visse tilfælde bedre) end på alm. PC'ere.

Hvis du vil have driftsikkerhed, så skal du ikke vælge windows.

• #10   30. sep 2008 Mads > Til gengæld skal han sætte sig ind i et helt nyt system, hvis han vel at mærke vælger Mac OS. Hvis han skal bruge den her og nu synes jeg ikke det er nogen god løsning. Hvis det er til leg osv. er det super. Men sådan er vi vel forskellige.

• #11   30. sep 2008 Ja mac kan køre microsofts programmer, men tilgengæld er der problemer med så mange andre programmer.
    På mit studie har folk problemer med statistikprogrammet SAS enterprise på deres mac. De kan self. bare bruge et andet program, men det er jo ikke særlig fedt når det ikke er det man er blevet undervist i.

Mit valg ville klart stå på Asus EEE pc 1000. lille, let og lækker med 5-7 timers batteri og 40gb ssd harddisk.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#12   30. sep 2008 Hvis man er vant til XP er det nemmere at gå over til OSX end til Vista.
    At gå fra win til mac, svarer til at gå fra tecnic lego til Dublo. OSX er så meget mere simpelt at bruge.

John: Har selv skulle bruge SAS JMP på min mac, men kørte det via xp og parallels. Arbejdede ligeså hurtigt som på alm XP maskiner, og det er meget let at køre dobbelt styresystem.

Mac er ligeså god som enhver Windowsmaskine til officepakken.
    Den er bedre til internet, da sansynligheden for virus er tæt på ikke eksisterende med MAC.
    Billeder og Musik er MAC bedre takket været iLife pakken.
    Stabilitet. Ja også her vinder OSX.

Det var de behov trådstarteren listede op, og MAC vinder stadig.

Kommentér på:
Hvilken bærbar?

Annonce