{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Søren Q
Søren Q
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 58

Windows vista hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg har et problem med vista. Når jeg starter min PC og logger ind så bliver det hele bare hvidt :S. Jeg tog til håndbold og der jeg kom hjem virkede det bare ikke. Hvad kan der være galt? Skal til et LAN party på mandag så det skal virke der! smiley

Plz hjælp mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows vista hjælp!
  • #1   10. okt 2008 Jeg har haft vista i 1½ år efterhånden og jeg har INGEN probleme haft med det...

• #2   10. okt 2008 har lige fået ny com og den køre på vista og det køre super

• #3   10. okt 2008 søren P
    VIP
    0

det kan være dit grafik kort .

eller hvis du ikke har de optimale hardware componeter der skal til for at køre operativ systemet windows vista..

er det vista home eller business eller Ultimate du køre ??

• Søren Q
    Søren Q Tilmeldt:
    jan 2007

#4   10. okt 2008 Det er også første gang at jeg har haft problemer. Ingen der ved hvad der kan være galt?

• Søren Q
    Søren Q Tilmeldt:
    jan 2007

#5   10. okt 2008 - Asus GeForce PCI-E 8800GT 512MB+ Company of Hero
    - MSI P35 NEO SATA PCI-E
    - Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz BOX
    - Mushkin DDRII 4GB PC800 CL5 Kit (2x2)
    - LC-Power Titan 560W 140mm SLI compatible V2.0
    - Logitech G15 Keyboard DK layout usb - ny version
    - Logitech G9 Laser Mouse usb/ps2
    - NZXT Hush Silent Computer gaming black (-PSU)
    - Samsung SH-S202H/BEBE bulk black IDE Kr. 145,-
    - Samsung Spinpoint T166 500GB 16MB SATA2 7200RPM
    - Windows Vista Home Premium 32-bit DVD Dansk 1pk

• #6   10. okt 2008 Mit bedste bud ville være grafikkortet.... Ellers som kasper siger at din computer simpelthen ikke har de nødvendige opdateringer...

• #7   10. okt 2008 ja oay det udelukker de ting jeg skrev smiley .

men du nødt til at fortælle noget mere ellers er det sku svært at hjælpe smiley .

er det HVER gang du starter den op så går den bare i hvis skærm ? eller når du spiller eller hvornår ?

står der noget i den ?

• Søren Q
    Søren Q Tilmeldt:
    jan 2007

#8   10. okt 2008 Når jeg starter kan jeg logge ind og når jeg er færdig med det så går den bare i hvid. Der står ikke noget

• #9   10. okt 2008 Jeg fik min computer negraderert til Windows XP af en af Microsoft Datamatiker, for 600 kroner. Fordi vista er bare folk der vil bruge penge på noget der ser nyt og og ikke virker en skid

• #10   10. okt 2008 hmm okay ,

jeg har et par bud , men det kan være så meget smiley (nemmest at sidde med irl heeh )

det kan være :

virus.

malware.

spyware.

system fejl. .

hvor lang tid har du brugt computeren ? kom det bare lige pludselig eller efter du installeret noget elelr hvad vil du tro ?

• Søren Q
    Søren Q Tilmeldt:
    jan 2007

#11   10. okt 2008 Altså. Jeg spillede efter skole og det. Så lod og det stå mens jeg tog til håndbold. og der jeg kom hjem virkede det ikke..

• #12   10. okt 2008 hmm okay , jeg kan desværre ikke lige umiddelbart se hvad det sku kunne være udover over noget virus . eller skærm stikket smiley -mit råd hvis du ikke finder en løsning eller kender en der er god til it , så vil jeg foreslå at du geninstallere vista..

• Søren Q
    Søren Q Tilmeldt:
    jan 2007

#13   10. okt 2008 Skulle jeg så formatere eller hvad?

• #14   10. okt 2008 Køre vista og har gjort det lige siden det udkom og har endnu ikke haft nogle problemer endnu smiley

• #15   10. okt 2008 har du prøbvet at åbne i fejlsikret tilstand

• #16   11. okt 2008 søren P

altså ja hvis du ikke har nogen vigtige data osv . så vil jeg foreslå det .

men hvis du har data osv du helst ikke vil ha gå tabt, så vil jeg foreslå du kontakter en It mand evt.

• #17   11. okt 2008 har du SP1 på den??

jeg har flere pcér og de køre vista uden problemmer undtagen en den køre nu men den havde også stået mens jeg var væk, da jeg kom hjem var den gået ned, det var SP1 der fuckede den op..

så mit bud prøv at starte den op i fejlsikker tilstand med netværk og se om den skriver noget eller opdatere og om den så køre der........

Kommentér på:
Windows vista hjælp!

Annonce