{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Driver
  • #1   11. okt 2008 Hvorfor når jeg skriver min serie nr siger den deri kke findes drivers?

  • #2   11. okt 2008 Downloads results for AMILO-A7620 /AXMA2600 /2x256MB/DVD RW R/
    RIGHT REFERENCE

    These operating systems have NOT been tested or released for this component!
    Fujitsu Siemens Computers therefore, doesn´t support any functionality, for any Operating System! Using any of the drivers listed, is at your own risk!

    Fujitsu Siemens Computers explicitly points out that the following drivers, freely downloadable, are not Drivers and Utilities from Fujitsu Siemens Computers. The components have not been tested or released by FSC on these operating systems. Therefore FSC does not offer any support services, or diagnosis and assistance in cases of malfunction.

    Disclaimer:
    Due to the many hardware and software components involved, the possibility of system crashes, data loss or other negative consequences for your system cannot be ruled out. FSC does not assume liability beyond obligatory law. Installation and usage of these drivers are entirely at the users own


    Fujitsu Siemens Computers GmbH Close Information

    You have selected the following product
    Product: AMILO-A7620 /AXMA2600 /2x256MB/DVD RW R/
    Identification number: 3811300068
    Save this product for future searching
    Select a new Product


    FAQ - AMILO-A7620 /AXMA2600 /2x256MB/DVD RW R/


    Selected operating system

    Change selected operating system
    Select your operating system
    Show only supported operating systems
    Show detailed operating system tree


    There were no drivers or updates available for the selected product



  • #3   11. okt 2008 Jeg tror det reltek 97, hvordan kan jeg se hvilket lydkort jeg har

Kommentér på:
Driver

Annonce